ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Kaspersky Total Security 2018 v18.0.0.405 Build 1298.0 – نرم افزار قدرتمند امنیتی برای مقابله به ویروس ، تروجان و بد افزار ها

Kaspersky Total Security یک نرم افزار کامل و به اصطلاح 360 درجه برای محافظت از سیستم شماست. این نرم افزار شامل یک پکیج است که حاوی تمامی ابزارهای مهم برای محافظت از سیستم شما در مقابل مخرب ها و ویروس ها و هکر ها میباشد. ابزارهایی مانند parental control, password manager, file backup و system optimization. بعضی ها Kaspersky Pure را برادر Kaspersky Internet Security می نامند و آن را نرم افزاری قدرتمند در زمینه امنیت دستگاه های کامپیوتری میدانند. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون style interface, engine scanning, firewalls, sandboxes, virtual keyboard و… است. قابلیت بک آپ گیری قدرتمند این نرم افزار باعث تمایز آن با دیگر نرم افزارها شده است.از دیگر امکانات آن می توان Parental Control قدرتمندی را نام برد که میتواند تمامی حرکات کودکان را زیر نظر بگیرد و آنها را از چیزهایی که شما نمی خواهید منع کند. این نرم افزار اطلاعات شما را در یک فولدر ذخیره میکند و امنیت آن فولدر را تا حدی بالا میبرد که هیچ تروجان ، ویروس ، Malware و یا کرمی قابلیت نفوذ به آنجا را نخواهد داشت.
سپس از آن فولدر برای راحت تر بودن کار شما استفاده میکند. برای مثال وقتی به سایتی وارد میشوید نیازی به وارد کردن یوزر و پسورد ندارید و این نرم افزار به طور اتوماتیک آن فیلد ها را با توجه به اطلاعاتی که ذخیره کرده است برای شما پر میکند. از دیگر امکانات این نرم افزار استفاده کم از منابع سیستم است. بسیاری از کاربران Kaspersky Internet Security از مصرف بالای آن از منابعی مانند رم و یا سی پی یو ناراضی بودند ، در این ورژن از محصولات Kaspersky این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده و شما دیگر نگران کمبود سرعت سیستم هنگام اسکن شدن نخواهید بود .

امکانات نرم افزار Kaspersky PURE :
– مبارزه با Malware ها ، Trojan ها ، هکر ها و تمامی مخرب های سیستمی.
– دارای قابلیت بک آپ گیری از سیستم با امنیت بالا.
– دارای Parental Control قدرتمند برای حفظ کودکان از خطرات اینترنتی.
– قابلیت ذخیره اطلاعات شما در فولدر هایی بسیار امن جهت استفاده اتوماتیک.
– مصرف پایین از منابع سیستم مانند رم و یا سی پی یو.
– دارای اسکنر قدرتمند برای اسکن و پاک کردن تمامی فایل های مخرب.

دانلود Kaspersky Total Security :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید