ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Jam Power Screen Capture v7.1.0.264 ابزاری قدرتمند برای تهیه تصویر از محیط نرم افزاری

امروزه یکی از شیوه های جدید آموزش در علوم کامپیوتر ساختن فیلم های آموزشی در محیط کامپیوتر و بر اساس کاربرد نرم افزارها می باشد. ویژگی این گونه فیلم های آموزشی در این است که وقتی یک کار آموز قصد یاد گیری بر اساس فیلم آموزشی را دارد مطالب را به صورت پویا و مفهومی تر می آموزد به طوری که تصور می کند در کلاس و به صورت عملی در حال یاد گیری است. برای ساخت تصاویر و فیلم های آموزشی می توان از نرم افزارهای مختلفی در این زمینه استفاده نمود که  هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. این نرم افزارها معمولا توسط شرکت های تولید کننده نرم افزارهای چندرسانه ای برای کاربران ارائه می شوند .

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

 

Power Screen Capture نام نرم افزاری برای تصویربرداری از محیط نرم افزاری و سیستم عامل ویندوز می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود به راحتی از محیط در حال کار در سیستم عامل خود تصویربرداری نمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت ضبط تصویر ، صدای سیستم ، عکسبرداری از قسمت های تعیین شده تصویر ، توانایی عکسبرداری طولی از صفحات وب ، قابلیت استفاده آسان با استفاده از طراحی خوب گرافیکی در رابط با کاربر ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت استفاده از کلید های میانبر و تنظیم آن ها بر روی صفحه کلید و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Jam Video Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

– تهیه تصویر از محیط دسکتاپ و نرم افزارها

– توانایی استخراج فایل های تصویری دستگاه های متصل به سیستم همانند دوربین های دیجیتال

– دارای ابزار کدک حرفه ای برای فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر ضبط شده

– قابلیت اسنفاده آسان

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید