ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

حفاظت از فایل های فلش طراحی شده شما توسط SWF Protection v2.0

طراحی های انیمیشن فلش امروزه به عنوان یکی از بهترین کارها برای درآمدزایی می باشد. بسیاری از افراد را می توان مشاهده نمود که به عنوان یک طراح حرفه ای فلش شناخته می شوند و تمامی تخصص آن ها در طراحی تصاویر زیبا به صروت فلش می باشد. طراحی حرفه ای فلش کار چندان آسانی نمی باشد و کاربران عادی قادر به انجام این کار نمی باشند. البته امروزه می توان نرم افزارهای مختلفی را مشاهده نمود که به وسیله آن ها کاربران قادر خواهند بود تا بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه طراحی های فلش اقدام به ساخت این گونه تصاویر نمایند. همچنین نرم افزارهایی را می توان یافت که به عنوان Flash Decompiler شناخته می شوند. این نرم افزارها قادرند تا تصاویر و فایل های فلش را به صورت کد اولیه بازگردانی نمایند و یا اجزای موجود در فایل فلش را برای ویرایش در اختیار کاربر قرار دهند. بدین صورت کلیه زحماتی که یک طراح فلش حرفه ای برای ساخت انیمیشن خود کشیده است به راحتی توسط دیگران نیز قابل استفاده می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توان فایل های فلش را ایمن نمود.

SWF Protection نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رمزنگاری فایل های SWF که فرمت مخصوص فلش می باشد است. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های SWF در خروجی خود را به صورتی رمزنگاری کنید که توسط نرم افزارهای Decompiler قابل بازیابی و استخراج اجزا نباشند. این نرم افزار از نسخه های محتلف فلش برای رمزگذاری پشتیبانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Mtoolsoft می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

قابلیت استفاده آسان

– سازگاری کامل با نسخه های مختلف فلش

– به روز رسانی شده برای Flash 10/CS4, Flex 2/3 و ActionScript 1/2/3

– قابلیت استفاده بر روی Actionscript ها

– قابلیت جلوگیری از دانلود فلش ها در وب

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید