ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Ashampoo MyAutoplay Menu v1.0.3.94 ابزاری برای ساخت autorun های زیبا

مطمئنا شما نیز با CD هایی که با قرار دادن در درایو cd به صورت خودکار اقدام به باز نمودن پنجره ای برای کاربر می کنند روبه رو شده اید. به این عمل و برنامه هایی که بدین شکل می باشند Autorun می گویند. طراحی و ساخت atuorun ها به منظور راحتی بیشتر کاربران با cd ها می باشد. به عنوان مثال در بسته نرم افزاری که شامل چندین cd می باشد و در هریک از آنها تعداد زیادی از نرم از افزارها قرار گرفته است توسط autorun ها این برنام ها لیست می شوند و اسامی هریک از آنها به خود نرم افزار لینک شده تا کاربر به راحتی برنامه مورد نظر خود را یافته و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کند. همچنین از autorun ها می توان در ساخت cd های آموزشی نیز بهره برد. قرار دادن تصاویر و فیلم های آموزشی به همراه آموزش ها به شکل چند رسانه ای در جذب مخاطب و همچنین یادگیری آسان تر مطالب برای کاربر تاثیر گذار می باشد. برای ساخت autorun ها از نرم افزارهای مختلفی می توان استفاده نمود که توسط تولید کنندگان دنیای نرم افزاری برای کاربران ساخته شده است.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا خواهید شد.

 

MyAutoplay Menu نام نرم افزاری می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا autorun های مورد نظر را با سلیقه خود طراحی کنند. از دیگر استفاده های Autorun می توان به مثالی دیگر اشاره نمود. فرض کنید که قصد دارید تا در سیستم یکی از دوستان خود فایلی را به صورت مخفیانه اجرا کنید. به عنوان مثال قصد دارید فایل سرور یک تروجان را بر روی سیستم دوست خود اجرا کنید تا به کامپیوتر آن نفوذ کنید. با ساخت یک autorun ساده و قرار دادن فایل مربوطه در آن و قرار دادن آن در Cd به راحتی فایل مورد نظر را به صورت مخفیانه در سیستم قربانی خود اجرا کنید. تنها کافیست تا CD را در درایو  cd قرار داده و منتظر بمانید که autorun شما به همراه فایل مربوطه اجرا شود. این نرم افزار محصولی از شرکت  Ashampoo Softwareمی باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت ساخت autorun برای CD, DVD و همچنین حافظه های جانبی فلش ( USB Flash Drive )

– اجرای نرم افزار ها به صورت خودکار



شما هم نظر خود را ارسال کنید