ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Network Security Protector v2.8 – نرم افزار کنترل امنیت سیستم ها در شبکه

شاید شما هم در دسته افرادی باشید که دارای یک کافی نت و یا مسئول قسمت شبکه های کامپیوتری یک کتابخانه ، مدرسه و … باشید. حال شما قصد دارید به هر دلیلی تعدادی از از برنامه ها و یا قسمت هایی از ویندوز و همچنین درایوهای هارد دیسک سیستم ها را دور از دسترس کاربران قرار دهید و اجازه دسترسی آنان را از این قسمت ها سلب کنید. تمامی این کارها را می توان به صورت دستی انجام داد. با استفاده از دانش در این زمینه و انجام کارهایی همانند تغییرات در مسیرهایی از رجیستری با هماهنگی درایوهای NTFS سیستم می توان این اقدامات را به صورت دستی به انجام رساند. اما همان طور که گفته شد این کار نیاز به داشتن اطلاعات کامل در این زمینه می باشد ، زیرا در انجام چنین تکنیک هایی ، کوچکترین اشتباه ممکن موجب بروز مشکلاتی برای نرم افزار و یا سیستم شود. علاوه بر این مشکلات ، انجام این اعمال به صورت دستی بسیار زمان بر می باشد وحتی افراد کاملا حرفه ای نیاز به همین علت تمایل زیادی برای انجام این امور به صورت دستی نمی باشند. استفاده از نرم افزارهایی که برای این قبیل کارها طراحی شده اند راهی آسان و بدون صرف زمان زیاد می باشد و افراد حرفه ای نیز برای صرفه جویی در زمان از این ابزارها کمک می گیرند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در انجام این امور به کاربران کمک شایانی می کند.

 

Network Security Protector نام نرم افزاری می باشد که به کاربران در انجام امور مدیریتی بر برنامه ها و همچنین تعیین مجوزهای دسترسی کمک می کند. به وسیله این نرم افزار می توان از اجرای نرم افزارهای مختلف جلوگیری به عمل آورد و همچنین می تاون درایوهای مورد نظر را در هارد دیسک از دید دیگران مخفی نمود. از این نرم افزار می توان در سیستم های یک شرکت ، مراکز اینترنتی و کافی نت ها ، شبکه های مدارس و دانشگاه ها و یا هر سیستمی که به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می گیرد استفاده نمود. این نرم افزار دارای 600 ویژگی برای برقراری امنیت سیستم می باشد. همچنین از این نرم افزار می توان در سرور اصلی شبکه بر روی دیگر کامپیوترها نظارت نمود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– محدودیت در اجرای نرم افزارها

– توانایی مخفی سازی درایوهای هارد دیسک

– مدیریت بر دیگر سیستم های شبکه

– توانایی غیر فعال نمودن پاک کردن فایل در سیستم

– قابلیت غیر فعال نمودن به اشتراک گذاری فایل ها

– مخفی سازی قسمت مدیریت سیستم از دید کاربران

– مخفی سازی Desktop

 و بسیاری از دیگر ازویژگی ها



شما هم نظر خود را ارسال کنید