ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Microsoft Sharepoint Designer 2010 طراحی حرفه ای وب توسط نسخه جدید طراح وب مایکروسافت

طراحی وب سایت امروزه یکی از کارهایی می باشد که در زمینه مشاغل کامپیوتری به عنوان یک کار پردرآمد محسوب می شود ، اما کسب درآمد خوب در هرکاری مستلزم حرفه ای بودن در آن زمینه می باشد. طراحی سایت به صورت حرفه ای کاریست که برای فراگیری آن باید مدت زمان زیادی را صرف نمود تا به تکنیک ها و روش های مربوط به آن آشنا شد. طراحان حرفه ای وب سایت با کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی وب و استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای برای این کار اقدام به طراحی و ساخت صفحات وب می نمایند. طراحی صفحات وب همان گونه که به عنوان یک شغل محسوب می شود برای بسیاری از کاربران نیز می تواند به عنوان سرگرمی ای مورد علاقه باشد. امروزه افراد زیادی را می توان یافت که اقدام به طراحی وب سایت ها به صورت شخصی می نمایند و در واقع اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی با مضامین مختلف می کنند. اما برای حرفه ای بودن در هر زمینه کاری شما می بایست از ابزارهای حرفه ای نیز بهره گیرید.

در این مطلب با ابزاری حرفه ای در زمینه طراحی وب آشنا می شوید.

 

sharepoint designer 2010 ابزاری نام آشنا از کمپانی بزرگ نرم افزاری دنیا یعنی Microsoft می باشد که به کمک آن کاربران حرفه ای و طراح وب می توانند بهترین نوع صفحات وب با کیفیت بالا را طراحی نمایند. محیط کاری بسیار جذاب و ابزارهای قدرتمند این اختیار را به طراح می دهد تا هر آنجه در ذهن خود برای وب سایت زیر دست طراحی خود تجسم کرده است را ایجاد کند. این نرم افزار که از چند سال پیش در واقع جایگزینی برای نرم افزار Frontpage در مجموعه office سابق شده است ، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. محیطی بسیار عالی برای کدنویسی از مزیت هایی می باشد که برنامه نویسان وب را توانسته راضی کند تا از این برنامه برای میز کار کدنویسی خود استفاده نمایند.

برخی از ویژگی های این نسخه:

– دارای ویرایشگر با ابزار پیشرفته و استفاده آسان به صورت کاملا گرافیکی

– قابلیت قرار دادن اجزا مختلف همانند عکس ، نوشته ، کلید ها ، فرم ها و … در صفحات با چند کلیک

– قابلیت قرار دادن فایل های صوتی و تصویری

– توانایی ذخیره سازی پروژه در حال اجرا به صورت یک فایل و ادامه طراحی در زمان دلخواه

– قابلیت انتشار صفحات وب بر روی اینترنت به کمک ابزار انتشار نرم افزار

– دارای تملپت های آماده برای طراحی

– توانایی طراحی و کدنویسی صفحات ASP.Net

و …

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید