ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود iPubsoft Android Desktop Manager 5.2.40 نرم افزار مدیریت و پشتیبان گیری اندروید

دانلود iPubsoft Android Desktop Manager

iPubsoft Android Desktop Manager نام یک نرم افزار کاربردی برای کسانی است که دوست دارند تا فیلم ها و موسیقی هایشان را در گوشی ها و تبلت هایشان مدیریت نمایند. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از اطلاعات دستگاهی اندرویدیتان با یک کلیک بکاپ تهیه کنید و آن را به PC خود انتقال دهید.

به وسیله این ابزار کاربردی، شما می تواتید مخاطبان، ویدیوها، موزیک ها، تصاویر و پیامک هایتان را به کامپیوترتان انتقال دهید. همچنین به وسیله iPubsoft Android Desktop Manager شما قادر هستید تا از مخاطبانتان را در یک فایل با فرمت VCF ذخیره کنید و به راحتی، تصاویر و موسیقی ها را از کامپیوترتان به گوشی‌تان منتقال کنید. این نرم افزار از تمامی گوشی ها، تبلت ها و سایر دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند.

قابلیت های نرم افزار iPubsoft Android Desktop Manager :

– بکاپ گرفتن با یک کلیک

شما قادر هستید تا به وسیله این نرم افزار، تنها با یک کلیک از گوشی یا تبلت خود بکاپ تهیه کنید. همچنین می توانید به وسیله iPubsoft Android Desktop Manager، آن را ریستور کنید.

– انتقال اطلاعات

این نرم افزار از انتقال فایل هایی نظیر عکس ها، موسیقی ها و ویدیوها پشتیبانی می کند.

– کار کرد آسان

بدون نیاز به هیچ مهارت خاصی، شما قادر هستید تا با این نرم افزار کار کنید. در واقع به وسیله iPubsoft Android Desktop Manager شما در سه مرحله و به آسانی، کار مورد نظرتان را انجام دهید.

– مدیریت پیام ها و مخاطبان

به وسیله این نرم افزار، شما می توانید پیام ها و مخاطبانتان را بر روی کامپیوتر ایمپورت یا اکسپورت کنید، آن ها را ویرایش کرده و سپس بر روی گوشیتان ایمپورت کنید.

– نصب و حذف آسان نرم افزارها

شما می توانید به راحتی و با دانلود نرم افزار یا بازی موردنظرتان بر روی کامپیوتر، آن را بر روی گوشیتان نصب کنید. همچنین برنامه های بدرد نخور را به راحتی حذف کنید.

– پشتیبانی از تمامی برندهای اندرویدی

این نرم افزار از لیست بلند بالای برندهای اندرویدی پشتیبانی می کند. از معروف ترین آن ها می توانیم به HTC، سامسونگ، موتورولا، سونی، ZTE، هواوی، LG ،Dell و … اشاره کنیم.

دانلود iPubsoft Android Desktop Manager :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید