ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Better File Rename 6.27 – نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها

دانلود Better File Rename

نرم افزار Better File Rename بهترین ابزار موجود برای تغییر نام دسته جمعی فایل ها است . این نرم افزار بسیار سریع و انعطاف پذیر است و کار با آن بسیار آسان میباشد . همین مسئله باعث شده است تا از سال 1999 هزاران نفر از Better File Rename برای تغییر نام فایل هایشان استفاده می کنند.

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت اضافه کردن، حذف کردن و تغییر کاراکترها و متن ها در فایل نام ها، امکان اضافه کردن اعداد به صورت متوالی به فایل ها، امکان تغییر نام فایل به ساعت و زمان، تغییر حروف کوچک به بزرگ و بالعکس و… اشاره کرد.

شما می تواند تنها با کشیدن و رها کردن (dragging & dropping) فایل ها به داخل نرم افزار، نام آن ها را به صورت گروهی و به سادگی تغییر دهید. همچنین راه دیگری نیز پیش روی شماست. تنها کافی است بر روی فایل مورد نظر خود راست کلیک نمایید و گزینه Better File Rename… را انتخاب کنید.

با قابلیت پیش نمایش تغییر نام که پیش روی شماست، می توانید پیش از تغییر نام فایل هایتان، تغییرات اعمال شده را به صورت لحظه ای ببینید. به وسیله این نرم افزار می توانید تغییر نام چند دسته فایل را تنها در یک مرحله انجام دهید.

دوست داران موسیقی قطعا از این نرم افزار راضی خواهند بود. زیرا شما می توانید با انتخاب فایل موسیقی مورد نظر خود و انتخاب بخش MP3/ACC تغییرات زیادی در موسیقی مورد نظر خود اعمال کنید و بخش هایی نظیر نام خواننده، نام آلبوم و… را به آن اضافه کنید.

حالا شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت پی سی ورلد دریافت نمایید.

دانلود Better File Rename :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید