ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Pointstone Total Privacy 6.10.150 – نرم افزار حذف رد پاها

Total Privacy نرم افزاری ایمن و ساده برای محافظت از حریم شخصی شما می باشد که می تواند کوکی های مزاحم، تاریخچه ها و Index.dat که رد پای استفاده شما از کامپیوتر می باشند را حذف کند. تمامی این امکانات تنها با یک کلیک موس و حتی به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود.
امکانات نرم افزار Total Privacy :
– حذف تمامی رد پاها و تاریخچه فعالیت های اخیر کاربر در ویندوز. Total Privacy با پشتیبانی از ده ها مکان ویندوز می تواند به شما امکان کنترل اطلاعاتی که می خواهید روی کامپیوتر باقی بماند را بدهد.
– Total Privacy هم اکنون دارای قابلیت پاک سازی رد پای کاربر از روی تمامی مرورگرهای اصلی و محبوب شامل Internet Explorer، Netscape، FireFox، Mozilla، America Online و Opera می باشد.
– پاک سازی و حذف تاریخچه تمامی مکالمات و گفتگوهای شخصی و لیست فایل های انتقال داده شده توسط نرم افزارهای پیام رسان مختلف شامل MSN Messenger، AOL IM، ICQ و Yahoo Messenger از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
– شما می توانید یک سری زمان بندی برای نرم افزار تعیین کنید که در زمان دلخواه شما اقدام به پاک سازی خودکار کند یا تنها روی بخش خاصی از سیستم فعالیت کند.

Total Privacy

– Total Privacy می تواند فضای خالی هارد درایو شما را با حذف کردن تمامی فایل های باقی مانده اضافی که امنیت سیستم را نیز به خطر می اندازند ، پاک سازی کند. فضای خالی یک فضای استفاده نشده روی هارد درایو است که به هیچ فایل خاصی اختصاص ندارد. اما این بخش ها می توانند هنوز هم دارای مقداری از فایل هایی که شما حذف کرده اید ، باشند.
– Total Privacy کوکی هایی که به آنها نیاز ندارید را حذف و آنهایی که ضروری هستند را حفظ می کند. بدین ترتیب تنظیمات اینترنت شما و اطلاعات Login سایت های محبوب شما از بین نخواهد رفت.

وبسایت سازنده : pointstone.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید