ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Freeze Burn Inferno Edition v2.0.0 نابودی و پاکسازی کامل اطلاعات سری

بسیاری از مواقع کاربران نیاز دارند تا یک سری از فایل ها و اطلاعات موجود بر روی هارد خود را پاکسازی کامل نمایند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا هارد دیسک خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهد و خود از یک هارد دیسک جدید استفاده نماید. هارد دیسک قدیمی ممکن است حاوی اطلاعات شخصی و یا تجاری ای باشد که کاربر قصد ندارد تا این اطلاعات در اختیار فرد دیگری قرار گیرد و اقدام به پاکسازی این اطلاعات از روی هارد خود می کند. همچنین ممکن است این موضوع برای یک هارد External و یا یک CoolDisk شما نیز رخ دهد ، اما امروزه تکنیک های نرم افزاری مختلف در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از سیستم ها و وجود نرم افزارهایی که به آسانی کاربران در سطوح مبتدی نیز قادر به استفاده از آن ها می باشند ، این امکان را به وجود می آورد تا اطلاعات پاک شده نیز بازیابی شوند و مورد سو استفاده قرار گیرند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به نابودی کامل اطلاعات می باشید.

 

Freeze Burn Inferno Edition نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود . همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار می توان کلیه هارد را به صورت ایمن فرمت نمود و تمامی اطلاعات را تا آخرین بایت از بین برد. انتخاب فایل های مشخص شده توسط خود کاربر و نابودی آن ها نیز از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با جایگزینی اطلاعات خالی بر روی هارد دیسک و سکتورهای مورد نظر از بازیابی اطلاعات جلوگیری می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت  Reohix Software می باشد.

شما هم نظر خود را ارسال کنید