ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Bigasoft iPhone Ringtone Maker v1.7.2.3686 – ساخت Ringtone های زیبا برای iPhone شما

گوشی های تلفن همراه امروزه بیش از یک تلفن برای صاحبان خود می باشند. عکسبرداری و فیلم برداری ، گوش دادن به آهنگ ها و دیدن فایل های تصویری ، بازی و … همگی به عنوان کارایی های یک گوشی امروزه در مد نظر خریداران قرار دارد تا چیزی فراتر از یک گوشی در دستان افراد باشد. تمامی موارد یاد شده ه عنوان سرگرمی های این دستگاه محسوب می شوند و در زمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مواردی که امروزه به آن بسیار توجه می شود ، پخش آهنگ ها و انواع فایل های صوتی می باشد. استفاده از آهنگ ها و Ringtone های متنوع بر روی زنگ گوشی های موبایل امروزه ، این موضوع را تایید می کند.

آیا شما نیز دوست دارید تا آهنگ های گوشی خود را با سلیقه خود بسازید ؟ در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

iPhone Ringtone Maker نام نرم افزاری برای ساخت ringtone برای گوشی های iPhone می باشد. به کمک این نرم افزار دارندگان گوشی iPhone که در کشور ما نیز تعداد آن ها معدود نمی باشد قادر خواهند بود تا آهنگ های مورئ علاقه خود را به ringtone گوشی خود تبدیل کنند . در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای رفع این منظور قرار داده شده است. همچنین در این نرم افزار می توان فرمت های صوتی MP3, VMA, OGG, WAV را به به فرمت های Ringtone تبدیل نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Bigasoft Software کی باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– پشتیبانی از فرمت های MP3, WMA, APE, WAV, M4A برای ساخت ringtone

– قابلیت ارسال مستقیم فایل Ringtone  به گوشی

شما هم نظر خود را ارسال کنید