ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود HitmanPro.Alert 3.8.32 Build 328 – نرم افزار مراقبت از مرورگر در مقابل سرقت اطلاعات

دانلود HitmanPro.Alert

HitmanPro Alert یک نرم افزار امنیتی سبک است که قادر است فعالیت های مرورگر اینترنتی شما را زیر نظر بگیرید تا تهدیدات احتمالی که امنیت سیستم شما را به خطر می اندازد را شناسایی و دفع کند . این ابزار بطور تخصصی ساخته شده تا یک لایه امنیتی جدید به امنیت سیستم شما اضافه کند تا در هنگام خرید اینترنتی یا عملیات بانکداری آنلاین از شما محافظت نماید .این نرم افزار از شما در برابر تهدیدات : کد های مخرب ، دانلود های مخرب ، باج افزار های رمزی نگاری اطلاعات شما ، بد افزار های سرقت هویت و کلاه برداری های آنلاین ، محافظت میکند .

این نرم افزار پس از نصب ، با داشتن رابط کاربری زیبای خود ، در اولین قدم شروع به اسکن سیستم شما میکند و کلیه خطرات احتمالی و آلودگی ها را شناسایی و به شما نشان میدهد تا نسبت به حدف یا قرنطینه کردن آنها اقدام کنید.

همچنین با زیر نظر گرفتن طیف وسیعی از مرورگر ها نظیر Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Maxthon, Comodo Dragon, Pale Moon, Tor Browser Bundle, Avant Browser, Spark Browser, SRWare Iron and Yandex فعالیت های اینترنتی شما نظر بانکداری آنلاین ، خرید های اینترنتی ، مرور وب و کار با ایمیل ها را کاملا امن مینماید .

یک ویژگی اختصاصی دیگر نیز مقابله با خطرات احتمالی مربوط به نرم افزار های جانبی نظیر Java, VLC Media Player, Windows Media Player, Wordpad و Adobe Flash Player میباشد .همچنین در پنلی دیگر لیست پردازش های ناشناس را به شما نمایش میدهد.
این نرم افزار همچنین از شما در برابر بد افزار های رمز نگاری اطلاعات معروف به باج افزار مراقب میکند . همچنین وضعیت وب کم سیستم شما را بررسی میکند تا در صورت بروز هرگونه سوء استفاده به شما اطلاع داده و دسترسی بد افزار به وب کم را قطع کند .
از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به رمز نگاری کلید های فشرده شده برای مقابله با کی لاگر های نرم افزار یا سخت افزاری ، مسدود کننده usb ، مسدود کننده شبکه ، جلوگیری از اجرای بد افزار ها در لیست پردازش ها ، متوقف کردن ترافیک ناشناس اشاره کرد.

دانلود HitmanPro Alert :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید