ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Street Fighter IV Arena v3.8 بازی جنگجوی خیابانی اندروید

سری بازی های جنگجویان خیابانی از بازی های مبارزه ای است که برای کنسول های مختلفی منتشر شده و توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود سوق دهد. حال کمپانی NEXON این بازی را برای دیوایس های اندرویدی منتشر کرد! Street Fighter IV Arena یک بازی مبارزه‌ای همانند بازی معروف تیکن است، در این بازی از میان جنگجویان مختلف قهرمان خود را انتخاب کرده و در مد های مختلفی مبارزه میکنید. در مد آرنا هدف زنده ماندن است و در میان لیگ عظیم جنگجویان بایست بیشترین امتیاز را بخود اختصاص دهید تا به رده های بالا صعود کنید.
این بازی دارای گرافیک زیبایی است و تمامی شخصیت های اصلی این بازی در آن حضور دارند، برای هر شخصیت اسکیل هایی در نظر گرفته شده که باید در طول مبارزات آن ها را کشف کنید. این بازی از جنگ آنی شبکه ای (real-time network) بخوبی پشتیبانی میکند و اگر از علاقه مندان سری بازی های Fighter هستید پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید