ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Need for Speed™ Most Wanted v1.3.63 بازی اتومبیل رانی اندروید

Need for Speed™ Most Wanted یکی از گرافیکی‌ترین و بهترین بازی های Racing  برای سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی ELECTRONIC ARTS در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی در اولین روزای انتشارش میلیون ها کاربر را جذب خود کرد، چیزی که این بازی را با دیگر بازی های مسابقه ای متمایز میسازد گرافیک عالی، هندلینگ واقعی و درگیری های داخل بازی است. بیش از 40 اتومبیل قدرتمند از کمپانی های مختلف در این بازی وجود دارد که در بین آن ها SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و … به چشم میخورند.
بازی در حالت های مختلفی با وقوع میپیوندد و دریفت کردن همچنان در سری بازی های نید فور اسپید پابرجاست، در طول مسابقات شما باید سعی کنید مقام اولی را بخود اختصاص دهید و اینکار کارِ آسانی نیست چراکه پلیس در اکثر مواقع شما را تعقیب میکند و شما باید از آن ها فرار کنید! با پول های بدست آمده میتوانید ماشین های جدیدی و قدرتمندتری را خریداری کنید و یا ماشین های خود را در گاراژ ارتقاء دهید. Need for Speed™ Most Wanted از نظر گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده و افکت پردازی جلوه خاصی را به بازی اراده میدهد. اگر از علاقه مندان بازی های Racing  هستید این بازی را از دست ندهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید