ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Mini Dogfight v1.0.34 اندروید

Mini Dogfight یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای اندروید می باشد که دارای گیم پلی و طراحی متفاوتی نسبت به دیگر بازی های های اندروید است. در این بازی شما در بهترین مدرسه آموزش خلبانی هستید و باید در یک محیط جذاب خلبانی را یادبگیرید و وارد ماموریت های هیجان انگیز هواپیمایی شوید. طراحی هواپیما ها و شخصیت های موجود در بازی بر پایه جنگ جهانی دوم است و حال و هوای آن دوران را به همراه دارد. بعد از کامل شدن آموزش خلبانی شما وارد ماموریت های مهم و سری خواهید شد و باید با نیروهای دشمن مبارزه کنید.

بازی دارای محیط های مختلفی است که باید همراه با هواپیما های متفاوت با ویژگی های منحصر به فرد به رقابت بپردازید و ماموریت های را یکی پس از دیگری به انجام برسانید. با پشت سر گذاشتن هر مرحله میزان سختی بازی نیز افزایش می یابد و در عین حال ویژگی ها و سلاح های جدیدی به هواپیما افزوده می شود که سبب افزایش قدرت هواپیما خواهد شد.

هدف اصلی شما در بازی Mini Dogfight تبدیل شدن به بهترین خلبان جنگ جهانی دوم است و برای رسیدن به این هدف باید ماموریت ها را به بهترین شکل انجام دهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید