ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Asphalt 8: Airborne v1.8.1d – بازی آسفالت 8 اندروید

Asphalt 8: Airborne یکی از برترین بازی های اتومبیل رانی برای اندروید می باشد که توسط کمپانی بزرگ و معروف گیم لافت طراحی و منتشر شده است. بازی Asphalt 8: Airborne دارای گرافیک شگفت انگیز و گیم پلی بسیار طبیعی می باشد و حس یک مسابقه اتومبیل رانی واقعی را برای شما فراهم می کند.

سری 8 از سری بازی های آسفالت بار دیگر توانسته است به یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های اندروید تبدیل شود و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. همانند نسخه های قبلی بازی شما باید یک ماشین انتخاب کنید و وارد رقابت های نفس گیر اتوموبیل رانی شوید. بیش از 56 ماشین از شرکت های بزرگ جهان مانند لامبورگینی، بنز، بوگاتی، فراری و… در فهرست ماشین های بازی وجود دارد که می توانید با کسب پول و امتیاز آن ها را بخرید و سفارشی سازی کنید. صداگذاری های بازی بسیار حرفه ای انجام شده است و حس یک مسابقه واقعی را به خوبی به بازیکن القاء می کند. از دیگر ویژگی های بازی می توان به مکان های مختلف مسابقه مانند ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرا  نوادا و … اشاره کرد.

ویژگی ها:
– بیش از 56 ماشین جدید (80% از آن ها به تازگی به بازی اضافه شده اند)
– طراحی شده توسط موتور گرافیکی جدید و قدرتمند
– مکان های عجیب و غریب
– گرافیک HD خارق العاده
– موسیقی های جذاب



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید