ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MobiKin Assistant for Android 3.12.25 – نرم افزار بکاپ گیری از گوشی اندروید

بسیاری از کاربران از حذف شدن ناگهانی فایل هایشان در هنگام کار با بخش های ناشناخته موبایل یا تبلت اندرویشان می گویند و به دنبال راه حلی برای جلوگیری از حذف فایل هایشان هستند که ما MobiKin Assistant for Android را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار یکی از نرم افزارها و ابزارهای کامل برای مدیریت دستگاههای اندرویدی می باشد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار از دستگاه اندرویدی خود بک آپ گرفته و در مواقع ضروری آن را ریستور کنید.

این نرم افزار قابلیت خروجی گرفتن از contacts, text messages, apps, photos, music, movie, books را به شما میدهد. شما می توانید با بک آپ گیری از این فایل ها فضای بیشتری را در موبایل یا تبلت خود در اختیار داشته باشید. همچنین از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار امکان انتقال فایل های چند رسانه ای به کامپیوتر و در صورت نیاز لود آنها از طریق موبایل یا تبلت و با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

فایل های ذخیره شده در کامپیوتر با فرمت و کیفیت اصلی بوده و هیچ خللی در فایل های انتقالی ایجاد نمی شود. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار اس ام اس ها ، مخاطبان را به راحتی منتقل کنید تا در صورت اتفاقی برای دستگاه اندرویدی به راحتی از این فایل ها بهره ببرید. شما با یک کلیک می توانید تمامی مخاطبان خود را منتقل کنید و نیازی نیست که برای انتقال و بک آپ گیری از مخاطبان وقت بسیاری را صرف کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به لیست مخاطبان خود موردی را اضافه کنید ، ادیت کنید یا حذف کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزار های مورد نیاز و مورد علاقه خود را به راحتی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. همچنین قابلیت اجرا بدون هیچ گونه محدودیتی برای این نرم افزار وجود دارد که یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قابلیت هماهنگ سازی با گوشی های برندهای مختلف مانند Samsung, HTC, Motorola, Sony, LG را داشته و به راحتی برای گوشی های مختلف قابل استفاده می باشد.

دانلود MobiKin Assistant for Android :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید