ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ZERO Launcher v2.5 build 53 لانچر اندروید برای تغییر ظاهر گوشی موبایل

لانچر ZERO Launcher سریعترین، کامل ترین و سبک ترین لانچر اندروید می باشد که بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. لانچر ZERO Launcher سرعت لود برنامه ها و بازی را افزایش داده و به صورت اتوماتیک حافظه RAM را از موارد اضافی خالی می کند. اگر از محیط لانچر راضی نیستید می توانید از قسمت فروشگاه به پوسته های بسیاری با موضوعات متفاوت دسترسی داشته باشید همچنین والپیپر های متفاوتی در همین قسمت وجود دارند که در دسته های مختلفی دسته بندی شده اند. این لانچر بسیار هوشمند بوده و با یک لمس می تواند صفحه گوشی را قفل کند تا در مصرف باطری صرفه جویی شود همچنین می توانید از قسمت پوسته ها یک پوسته برای لاکر خود نیز انتخاب کنید.

به صورت کلی لانچر ZERO Launcher دارای محیطی بسیار جذاب و زیبا می باشد. علاوه بر محیط زیبا این لانچر دارای پوستها ها، آیکون ها، و افکت های بسیار زیبایی می باشد که می توانید به صورت رایگان به اکثر آن ها دسترسی داشته باشید و لذت ببرید. بر خلاف دیگر لانچر ها این لانچر سرعت گوشی شما را کاهش نمیدهد و حتی باعث افزایش سرعت نیز خواهد شد.

ویژگی ها:
– افکت های سه بعدی
– والپیپر ها و تصاویر زمینه زیبا
– طراحی شده بر اساس زیبا ترین افکت ها
– دارای هزاران تم زیبا و جذاب
– لاک اسکرین هوشمند



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید