ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CONTRACT KILLER: SNIPER v2.0.1- بازی تک تیر انداز اندروید

در بازی CONTRACT KILLER: SNIPER شما یک قاتل حرفه ای هستید و برای انجام ماموریت های سری و خطرناک استخدام شده اید، تنها هدف شما انجام ماموریت به بهترین شکل است. بازی به صورت ماموریتی انجام می شود و ماموریت بعدی شما به ماموریت کنونی شما بستگی خواهد داشت.

انتخاب هدف
از بین بردن گروهی از دشمنان خلافکار، از بین بردن یک پایگاه دشمن و یا کشتن یک هدف مشخص که بیشترین اهمیت را دارد.

عقب بایستید و دشمنان را نابود کنید
ورود به بیش از 250 ماموریت مختلف از جمله ماموریت هایی که باید از فاصله دور، نزدیک، گروهی و یا انفرادی انجام شوند. شما باید به گونه ای ماموریت ها را انجام دهید که هویت شما فاش نشود و کسی متوجه حضور شما در محل نباشد.

سلاح های قابل ارتقا
ارتقاء سلاح های خود برای بهتر کردن آن ها و حفاظت از منابع فردی برای جلوگیری از دستیابی دشمن به آن ها. در بازی تفنگ ها مختلفی از گروه های مختلفی مانند: تک تیر انداز، سلاح های سنگین، کلت، چاقو و… .وجود دارد که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

مخفی شدن
برای فرار از دید دشمن بهتر است در محیط اطراف خود مخفی شوید و یا استتار کنید.

بازی CONTRACT KILLER: SNIPER یکی دیگر از ساخته های کمپانی بزرگ بازی سازی یعنی Glu می باشد و دارای داستان و گرافیک بسیار هیجان انگیزی است. گیم پلی بازی نیز بسیار طبیعی طراحی شده است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند. بازی CONTRACT KILLER: SNIPER را به تمام دوستداران بازی های اکشن و تیر اندازی پیشنهاد می کنیم.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید