ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Gangstar Vegas v1.8.1a برای اندروید

بازی معروف Gangstar Vegas شاهکادی دیگر از کمپانی بزرگ گیم لافت می باشد که دقایقی پیش نسخه جدید آن در گوگل پلی عرضه شد. این بازی اکشن و هیجان انگیز دارای گرافیک بسیار بالا و داستانی جذاب می باشد و شما را حیرت زده خواهد کرد. Gangstar Vegas شبیه به بازی معروف GTA می باشد و سبک آن جهان آزاد یا Open Word است و شما می توانید به راحتی در سطح شهر حرکت کنید و سوار ماشین های مختلف شده و لذت ببرید و یا اینکه وارد ماموریت های جذاب بازی شوید و ساعت ها هیجان و ماجراجوی را تجربه کنید.

در این بازی شما در نقش یک گانگستر هستید و باید وارد بیش از 80 ماموریت هیجان انگیز شوید و با مافیای بزرگ لاس وگاس رقابت کنید. برای این کار ابتدا باید یک تیم گانگستری بسازید پس نیاز به افرادی دارید که در تیر اندازی مهارت داشته و باهوش باشند. در این سری از بازی Gangstar Vegas شما با شهری بزرگتر (تقریبا 9 برابر) رو به رو خواهید شد. شما باید در چالش های هوایی، قایقرانی و مسابقات خیابانی به رقابت بپردازید تا در صدر جدول گانگستر ها بایستید. حالت های مختلفی در بازی وجود دارد که می توان به: مسابقات خیابانی، مسابقه تیراندازی، دزدی های بزرگ و.. اشاره کرد.

در بازی سلاح ها و ماشین های متفاوتی گنجانده شده است و قابیلت ارتقاء آن ها برای افزایش کیفت و قوی شدن نیز وجود دارد. در کل بازی Gangstar Vegas گرافیکی خارق العاده دارد و نیاز به 2.5 گیگابایت فضای خالی برای اجرا می باشد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید