ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود European War 4: Napoleon v1.4.2 – بازی اندروید جنگ های اروپایی ناپلئون

به قرن 14، عصر ناپلئون بناپارت خوش آمدید! بازی European War 4: Napoleon روایتگر سلسله جنگ های ناپلئون برای تسخیر اروپا و شوروی می باشد. در این بازی شما در نقش یکی از فرماندهان ناپلئون می باشید و باید از طریق سلاح ها و ارتش خود به اشغال اروپا بپردازید. شما باید ابتدا یک استراتژی مناسب بچینید سپس ارتش خود را در محل مناسبی مستقر نمایید و با دشمن خود وارد جنگ شوید. در این بازی سعی شده است که تمامی شخصیت ها بر اساس داستان های واقعی ناپلئون طراحی شوند به عنوان مثال شما می توانید برای نبرد ها یکی از 200 ژنرال مشهور خودر را انتخاب نمایید که نام آن ها بر اساس نام های واقعی انتخاب شده اند (ولینگتون، نلسون، واشنگتن و کوتوسو).

با پشت سر گذاشتن مراحل و وارد شدن به ماموریت های جدید نیرو ها و سلاح های جدیدی به بازی اضافه می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و مهارت های متفاوتی است. برای دست یابی به یک ارتش فنا ناپذیر باید از تمام قدرت و هوش خود بهره بگیرید به این صورت که از هر نیرو در محل مناسبی استفاده کنید. بازی European War 4: Napoleon یکی از برترین بازی ها حماسی-تاریخی برای اندروید می باشد که روایتگر جنگ ها ناپلئون بناپارت می باشد. بازی European War 4: Napoleon دارای گرافیک شگفت انگیز و گیم پلی خارق العاده ای است که شما را ساعت ها سرگرم خود می کند.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید