ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود City Car Stunts 3D v1.2 – بازی ماشین سواری آکروباتیک اندروید

بازی City Car Stunts 3D یک بازی بسیار هیجان انگیز و جالب در موضع بازی های ماشین سواری می باشد با این تفاوت که در این بازی مسابقات ماشین سواری درمکان های خطرناک انجام می شود. در بازی City Car Stunts 3D شما وارد مسابقات ماشین سواری حرفه ای می شوید، باید از بین ماشین ها لایی بکشید و از روی موانع بپرید تا پیروز مسابقه شوید. کمربند ایمنی خود را ببندید و تا جایی که می توانید گاز دهید! بازی City Car Stunts 3D طبق توضیحات گفته شده در پلی استور دارای گرافیک جذاب و هیجان انگیزی می باشد که شما را حیرت زده خواهد کرد. علاوه بر این، بازی دارای مناظر و محیط های طبیعی بسیار جذابی است که به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده اند.

علاوه بر موارد گفته شده در بازی City Car Stunts 3D شما می توانید به اسپرت کردن ماشین های خود نیز بپردازید. با کسب امتیاز در مسابقات و رقابت های ماشین سواری می توانید به خرید تجهیزات جدید برای ماشین خود بپردازید و یا یک ماشین جدید خریداری کنید.اگر نمیتوانید برخی از مراحل بازی را با موفققیت پشت سر بگذارید، بهتر است ماشین خود را اسپرت کنید تا قدرت و شتاب آن زیاد شود و برنده مسابقه شوید.

ویژگی ها:

– مدل های متفاوت ماشین های اسپورت
– محیط های لذت بخش و جالب
– شبیه ساز واقعی رانندگی
– تجربه یک رانندگی واقعی با ماشین های اسپرت
– گرافیک بسیار جذاب و سه بعدی



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید