ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود GO Launcher Z Prime v1.01 build 420 – لانچر محبوب اندروید برای تغییر ظاهر اندروید

لانچر شیک و زیبا GO Launcher Z Prime محصولی جدید از کمپانی بزرگ GO Launcher Dev Team می باشد که دقایقی پیش نسخه جدید آن در پلی استور عرضه شد. در واقع GO Launcher Z Prime نام تجاری جدید لانچر معروف GO Launcher در سال 2015 می باشد که در این نسخه با فضای شکیل تر و کیفیت بهتری نسبت به نسخه های قبلی عرضه شده . سرعت این لانچر بسیار بالا می باشد و می توان گفت جایگزین مناسبی برای لانچر اصلی گوشی می باشد.

در لانچر GO Launcher Z Prime شما می توانید تمام قسمت های گوشی را به سلیقه خود تزیین کنید و اگر به امکانات بیشتری مانند: تصاویر زمینه بیشتر، تم های بهتر و… نیاز داشته آن ها را از قسمت فروشگاه دریافت کنید. لانچر GO Launcher Z Prime با داشتن ویژگی های بسیار متنوع دارای حجم بسیار پایینی می باشد که باعث شده سرعت گوشی شما کاهش نیابد و لذت کافی از این لانچر را ببرید.

ویژگی های جانبی:

– قابلیت گذاشتن رمز و مخفی کردن برنامه ها برای امنیت بیشتر
– فروشگاه: دارا بودن فروشگاه پوسته و تصاویر زمینه
– افکت های جادویی و جذاب

GO Launcher با داشتن بیش از 200 میلیون دانلود در پلی استور تبدیل به برترین لانچر اندرویدی در پلی استور شده است. همچنین امتیاز این لانچر در پلی استور 4.5 می باشد پس برای دانلود این لانچر درنگ نکنید!



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید