ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BackCountry Navigator TOPO GPS 5.6.8 – نقشه و مسیر یابی آفلاین

BackCountry Navigator TOPO GPS نرم افزار اندرویدی کاربردی برای استفاده آفلاین از نقشه در گوشی و تبلت های هوشمند می باشد. شما می توانید با استفاده از گوشی و یا تبلت خود به صورت آفلاین مسیریابی کرده و از طریق GPS  بهترین مسیر را انتخاب نمایید. در مسیر های مختلف جستجو کنید و خیابان ها را بگردید. شما بدون نیاز به پشتیبانی سیم کارت می توانید از این نرم افزار برای بسیاری از کشورها استفاده نمایید.

این نرم افزار از حافظه داخلی دستگاه شما برای ذخیره سازی نقشه ها استفاده می کند. با استفاده از این قابلیت نرم افزار نقشه کشورهای مختلف را می توانید در حافظه ذخیره کرده تا در مواقع عدم اتصال به اینترنت از آنها استفاده کنید. در این نرم افزار شما با یک نقشه توپوگرافی روبرو هستید که اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. شما می توانید نقشه اختصاصی خود را ایجاد کنید و در گوشی و یا تبلت خود از آن بهره ببرید.

این نرم افزار از جی پی اس دستگاه شما استفاده می کند و قابلیت ذخیره سازی و نمایش نقشه به صورت ستلایت را نیز فراهم می سازد.از ویژگی هایی که می توان برای این نرم افزار اشاره کرد ، موارد زیر می باشد:

– مسیریابی فوق العاده در حالت افلاین
– قابلیت ذخیره سازی نقشه برای استفاده در مواقع افلاین
– امکان تعیین نقشه های اختصاصی برای نمایش
– پشتیبانی از جستجوی حرفه ای مکان ها
– نمایش اطلاعات تکمیلی از هر مکان
– …



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید