ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1003 – نرم افزار بررسی سلامت هارد دیسک

PassMark DiskCheckup یک نرم افزار کاربردی و بی نظیر برای مانیتور کردن و بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک کامیپوتر شما می باشد. این نرم افزار به کاربر امکان میدهد تا جزئیات بیشتری از درایوهای هارد را مانیتور کرده و به آنها دسترسی داشته باشد.در صورتی که قابلیت SMART بر روی هارد شما فعال باشد ، این نرم افزار اطلاعات بی نظیری از هارد را در اختیار شما قرار میدهد.این نرم افزار با در اختیار داشتن اطلاعات هارد ، اطلاعاتی از قبیل ، زمان آپتایم درایو مورد نظر ، استارت و استاپ عملیات های مختلف ، دمای هارد و… را در اختیار شما قرار میدهد.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار نمایش حالت کلی و مقایسه ای هارد کامپیوتر شما می باشد که به صورت کامل ، این اطلاعات را در اختیار کاربر قرار میدهد. به دلیل اینکه اطلاعات مربوط به SMART به کندی تغییر می کند شما می توانید به درست بودن اطلاعات ارائه شده در این نرم افزار تکیه کنید.این نرم افزار آنالیزی دقیق از وضعیت تک  تک درایوهای شما در اختیارتان خواهد گذاشت.

از دیگر امکانات قابل ذکر برای این نرم افزار می توان به قابلیت تعیین محدودیت های فضا برای هر درایو و همچنین تنظیمات خاص برای درایو اشاره کرد که به طور کامل آن را در اختیار کاربر قرار میدهد.اطلاعاتی از قبیل سریال نامبر هارد ، مدل، نرخ انتقال داده و… را می توانید با این نرم افزار مشاهده کنید

ویژگی های نرم افزار PassMark DiskCheckup :

امکان بروزرسانی لیست نمایش داده SMART = Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology
قابلیت نمایش اطلاعات هارد با گزینه info
نمایش اطلاعات و تاریخچه SMART
امکان نمایش دما و اطلاعات دمایی هارد
پشتیبانی از نسخه های Windows XP-SP3, 2003 Server, 2008 Server, Server 2012, Vista, 7, 8 ویندوز

دانلود Passmark DiskCheckup :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید