ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود FXhome HitFilm Pro 11.0.8319.47197 – نرم افزار ویرایش و افکت گذاری حرفه ای ویدیو

دانلود FXhome HitFilm Pro

نرم افزار HitFilm ابزاری برای ویرایش فیلم و ویدئو است مجهز به افکت های خیره کننده است . با استفاده از HitFilm  Pro می توانید تجربه ای نو در تولید کلیپ ، فیلم و تیزرهای تبلیغاتی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار می توانید از افکت ها ، تصاویر و… کلیپ های فیلم در تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید یا بالعکس. ابزارها و ویژگی های این فیلم برای تمامی سطوح کاربران از قبیل آماتور تا حرفه ای مناسب بوده و می توانند با توجه به نیازشان از این نرم افزار بهره ببرند.

ویژگی های نرم افزار FXhome HitFilm Pro :

در فیلم سازی مدرن می طلبد که شما بتوانید از متد ها و تکنیک های مختلف استفاده کرده و رنگ ها و تصاویر را طوری کنار هم بچینید که بهترین بازخورد را داشته باشد که در این راه HitFilm  Pro بهترین ابزار ها را در اختیار شما می گذارد.

در نسخه جدید این نرم افزار ظاهر این نرم افزار دارای طراحی جدیدی شده است ، امکان اضافه کردن متون 3 بعدی ، پشتیبانی از OpenFX ، پشتیبانی از پخش تصاویر 3 بعدی دوربین ها و حذف نویزهای ویدئو ها از ویژگی های جدید نرم افزار می باشد.در این نسخه بیش از 20 افکت زیبا از قبیل 3D wireframe, heat distortion, auto volumetrics و… نیز اضافه شده است.

با استفاده از این نرم افزار ، جلوه های ویژه فیلم های مشهور را می توانید برای کلیپ های خود بکار ببرید و از فیلتر رنگ خیره کننده استفاده نمایید.

دانلود HitFilm :



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود FXhome HitFilm Pro 11.0.8319.47197 – نرم افزار ویرایش و افکت گذاری حرفه ای ویدیو” ارسال شده است

  1. احمد نصیر شیهزاد says:

    سلام دوستان
    لطفآ جواب دهید
    من نرم افزار hit film ultimate pro 3 را باز میکنم برای هشدار open Gl 2.0 را می دهد من انرا نصب کردم ولی باز هم باز نمی شود مشخصات کمپیوتر من
    مودل : opteplax 960 dell
    رم : 4GB
    گرافیک کمپیوتر من 1690MB است ,
    چرا باز نمی شود

  2. bahram says:

    بهترین سایت شما هستین …… فایلهای سالم و سلامت دروووووووود بر شما فقط همین. 🙂

شما هم نظر خود را ارسال کنید