ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Apowersoft Phone Manager PRO 2.7.3 Build 05.06.2016 – نرم افزار مدیریت گوشی اندروید و IOS

Apowersoft Phone Manager PRO نرم افزار حرفه ای تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی های هوشمند می باشد . این نرم افزار قابلیت مدیریت فایل هایی از قبیل تصاویر ، ویدئو ، اس ام اس ، موزیک و مخاطبان و… را به کاربر داده و همچنین کاربر می تواند از این اطلاعات بک آپ تهیه کرده و به کامپیوتر منتقل کند.

با استفاده از بک آپ های گرفته شده توسط این نرم افزار می توانید فایل های خود را ریستور کرده و در مواقع ضروری از آن بهره ببرید.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به نمایش اسکرین شات هایی از موبایل و یا نمایش صفحه موبایل اشاره کرد.تمامی امکانات این نرم افزار با یک کلیک انجام می شود و کاربر می تواند به راحتی به طور مثال گوشی را روت کرده و یا دیگر امکانات را استفاده نماید.
همه امکانات این نرم افزار قابلیت استفاده در تبلت را نیز داشته و علاوه بر گوشی های هوشمند می توانید از ابزارهای نرم افزار برای تبلت ها نیز بهره ببرید.طراحی رابط کاربری این نرم افزار بسیار جذاب و کاربرپسند بوده و تجربه بی نظیری از استفاده از این نرم افزار را به کاربر ارمغان می دهد.عملیات مختلف در این نرم افزار مانند سینک کردن دستگاه با کامپیوتر ، پردازش فایل ها و…. به سرعت و با کیفیت بسیار بالا انجام میگیرد.

از ویژگی های قابل ذکر برای Apowersoft Phone Manager PRO :
– استفاده آسان و جابجایی و اتصال راحت گوشی و کامپیوتر با چند کلیک
– اتصال به 3 روش جداگانه : 1- اتصال از طریق کابل 2- اتصال از طریق وای فای 3- اتصال از طریق اسکن 2 بعدی
– پشتیبانی از تمامی دستگاههای مختلف iPhone, iPod, iPad, Samsung, Lenovo, Sony, LG, HTC, Motorola, Google Nexus, etc Android tablets
– بک آپ گیری از تمامی فایل ها مانند تصاویر ، ویدئو ، اس ام اس ، موزیک و…. با چند کلیک ساده
– ریستور کردن ساده فایل ها
– قابلیت ریستور کردن بک آپ های گرفته شده در یک گوشی جدید ، برای مواقعی که گوشی یا تبلت جدید میخرید و میخواهید اطلاعات به گوشی جدید منتقل شود
– امکان مدیریت و ویرایش فایل های از قبیل تصاویر ، ویدئو ، اس ام اس ها و مخاطبان و…
– امکان نمایش صفحه نمایش موبایل یا تبلت بر روی کامپیوتر
– …

دانلود Apowersoft Phone Manager :



  • پسورد:www.p30world.com

3 دیدگاه برای نوشته “دانلود Apowersoft Phone Manager PRO 2.7.3 Build 05.06.2016 – نرم افزار مدیریت گوشی اندروید و IOS” ارسال شده است

  1. نادر says:

    با سلام لطفا راهنمايي بفرماييد چرا اين نرم افزار فقط درadmin كار مي كنه و اگر user داشته باشي كار نمي كنه. هنگام نصب تنها از طريق adminنصب مي شد و وقتي وارد user ميشيم تنها shortcut ‌اون در دسكتاپ دارم اما اجرا نمي شه.
    در صورت امكان اگر جوابي براي اين سوال داريد محبت بفرماييد برام ايميل نمايييد.ممنون

شما هم نظر خود را ارسال کنید