ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Acoustica Premium Edition 7.0.56 – نرم افزار ضبط ویرایش و میکس و مسترینگ آهنگ

Acoustica Premium Edition نرم افزار حرفه ای برای ضبط صدا ، ویرایش ، میکس و مسترینگ موزیک و فایل های صوتی می باشد.این نرم افزار با یک رابط بصری حرفه ای برای ارتباطی عمیق با ذهن ایجاد شده که کاربر را به راحتی با محیط نرم افزار وفق می دهد.این نرم افزار در یک چرخه کاری ؛ عملیات  ایجاد ، ویرایش و میکس و مسترینگ و در نهایت رایت بر روی دیسک را پوشش میدهد .

این نسخه از نرم افزار دارای ابزارهای ویرایش صوتی حرفه ای اضافی نسبت به نسخه های بیسیک و استاندارد می باشد که به کاربر امکان میدهد تا ویرایش های حرفه ای تری را بر روی فایل های صوتی انجام دهد.با استفاده از این نرم افزار می توانید کیفیت های متفاوتی از پخش و ایجاد موزیک های مختلف را داشته باشید و تا کیفیت بسیار بالای 384 kHz در موزیک های خروجی خود به کار ببرید.

ویژگی های نرم افزار Acoustica Premium Edition :

همچنین این نرم افزار قابلیت ترمیم فایل های صوتی را نیز به شما میدهد تا بتوانید با کیفیت بی نظیر فایل های صوتی خود را مرمت و تعمیر کرده و اختلال هایی که به دلایلی همچون نویز ، صدای ترق تروق و… ایجاد شده است را از بین برده و یک فایل صوتی با کیفیت را داشته باشید.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بخشی از موزیک را جدا کرده و ویرایش های دلخواه خود را بروی قسمتی از آن اعمال کنید.

علاوه بر موارد فوق می توان به ویژگی های ادیت چندگانه موزیک ها و ترکهای فایل های صوتی اشاره کرد که در این نرم افزار در دسترس می باشد.وجود امکاناتی از جمله dynamic processing, limiter, equalizing, reverb, convolution reverb, chorus and flanger از ویژگی های بارز Acoustica Premium Edition می باشد.

وجود افکتهای بی نظیر در این نرم افزار به کاربر امکان میدهد تا کیفیتی فوق العاده و خروجی بی نظیر از موزیک را داشته باشد و موزیک های موجود را نیز با اضافه کردن افکتهای موجود ، موزیک ها را شنیدنی تر نمایید.

دانلود Acoustica Premium Edition :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید