ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Looney Tunes Dash! 1.45.11 برای اندروید

Looney Tunes Dash! یک بازی جذاب اندرویدی می باشد که خاطرات کارتون باگز بانی را برای شما زنده خواهد کرد و می توانید مراحل جدیدی از این شخصیت کارتونی را ببینید و با این شخصیت محبوب بازی کنید و از لحظات خود لذت ببرید. باگز بانی، توئیتی، رودرانر و کایوت در این بازی همراه شما خواهند بود تا با قابلیت های ویژه ای که دارند لحظات جذابی را برای شما بسازند.

شما در این بازی باید مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و با شخصیت های کارتونی لونی تونز آشنا شده و روبرو شوید.شما در این بازی با ماموریت های مختلفی روبرو می شوید ، اگر انها را به درستی به پایان برسانید ، کاراکترهای بیشتری را آزاد می کنید و همراه آنان خواهید شد.سکه ها را باید جمع کنید و در این راه از موانع عبور کنید تا به سلامت به مراحل بعدی صعود کنید.

گیم پلی این بازی نیز جذاب بوده و از سری بازیهای رانر می باشد که جذابیت خاصی برای کاربران دارد ولی باید گفت که گرافیک اچ دی این بازی و کیفیت کاراکترهای طراحی شده برای آن جذابی خاص را به آن بخشیده است.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید