ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود RogueKiller Anti Malware Premium 15.0.3.0 – نرم افزار شناسایی و بستن پردازش های مخرب ویندوز

دانلود RogueKiller Premium

RogueKiller یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود برای نمایش  و در دسترس قرار دادن پردازش های در حال انجام در ویندوز می باشد که به کاربر امکان میدهد در هر لحظه لیست تمامی پردازش های در حال انجام را مشاهده کرده و برنامه های مخرب را به راحتی یک کلیک از پردازش حذف و نابود کند.این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزار های مشابه که بعضا مشکل بلاک شدن توسط نرم افزارهای امنیتی را داشتند یا بعضا قابلیت بستن بعضی از پردازش ها را نداشتند ، از کارایی و کاربرد بسیار زیادی برخوردار می باشد.

RogueKiller بر اساس سرعت و کیفیت بالا در لیست کردن پردازش های در حال انجام و بستن پردازش ها با سرعت بالا برنامه نویسی شده که در عین داشتن این ویژگی های در کمترین حالت استفاده از حافظه رم و سی پی یو کار می کند.همچنین شما می توانید پردازش های در حال انجام در رجیستری سیستم را نیز بررسی کرده و در صورت یافتن برنامه های مخرب آنها را نیز حذف می کند.

دانلود RogueKiller Anti Malware Premium :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید