ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Assetto Corsa-CODEX – بازی رانندگی اتومبیل

Assetto Corsa یک بازی شبیه سازی رانندگی حرفه ای می باشد که گیمر را در یک فضای شبیه سازی و نزدیک به دنیای واقعی قرار داده و با سیستم های مدیریت و کنترل نزدیک به واقعیت ماشین ، حس خوب تجربه رانندگی بدون محدودیت را به وی میدهد.5 حالت و مد این بازی به گیمر امکان میدهد تا بتواند این بازی را همانگونه که دوست دارد انجام داده و حتی بتواند به صورت چند نفره نیز بازی کند و در کنار دوستان خود از این بازی لذت ببرد.

در این بازی چندین مدل ماشین های مختلف نسل بعدی قرار داده شده که با هر سلیقه ای که هستید می توانید از بین آنها انتخاب کرده و این بازی را انجام دهید. با امتیازاتی که کسب می کنید ماشین را ارتقا داده و از این بازی لذت ببرید.در نسخه جدید بازی گیم پلی بازی بهبود بی نظیری را تجربه کرده که کاربر از آن خسته نخواهد شد.جلوه های گرافیکی در این نسخه نیز پیشرفت های خوبی نموده است که در کنار موزیک و صداهای کار شده در آن تجربه بی نظیری را به کاربر خواهد داد.

 

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Assetto Corsa-CODEX – بازی رانندگی اتومبیل” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید