ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Helicopter Simulator 2014: Search and Rescue – بازی شبیه ساز هلیکوپتر جستجو و نجات

Helicopter Simulator 2014 بازی شبیه سازی هلیکوپتر می باشد.بسیاری از ما دوست داشته و داریم که سوار این بالگردها شده و از بالا به زمینی که زندگی می کنیم بنگریم.در این بازی این رویای کودکی و نوجوانی خود را به حقیقت برسانید.شما در این بازی باید به نجات آسیب دیدگان ، در راه ماندگان و… بروید و به عملیان امداد و نجات بپردازید.وجود بیش از 45 ماموریت مختلف در مکان های گوناگون بر جذابیت این بازی افزوده است.

شما در این بازی باید با اتفاقات مختلف روبرو شوید ، زلزله ، بلایای طبیعی ، آتش سوزی و… از مواردی است که باید شما در شرایط مختلف با آن روبرو شوید.بعد از رد کردن هر مرحله امتیازات مختلفی به شما داده می شود که می توانید با انجام کامل ماموریت های محوله امتیازات کاملی را کسب کنید و برای در اختیار گرفتن هلی کوپترهای مختلف بهره ببرید. این هلیکوپتر ها هر کدام ویژگی های خاصی دارد که شما با در اختیار گرفتن هر 8 تای آنها می توانید به صورت حرفه ای به امداد بپردازید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید