ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Football Manager 2015 – بازی مربی گری فوتبال

Football Manager یک بازی شبیه سازی مدیریت فوتبال می باشد که موفق به دریافت جایزه های مختلف شده و رکوردهای مختلف را در زمینه بازی شکسته است.در این بازی شما می توانید در صندلی مدیریتی یک تیم حرفه ای از 50 کشور مختلف جهان اعم از اروپایی ، آمریکایی و… بنشینید و یک تیم حرفه ای را مدیریت کنید.

در این نسخه از بازی Football Manager از موتور بازی بسیار قدرتمند استفاده شده و گرافیک بازی تا حد بسیار بالایی ارتقا پیدا کرده است.نقل و انتقالات در این بازی بسیار حرفه ای انجام می شود و قرارداد ها کاملا شفاف صورت میگیرد ! شما به عنوان مدیر تیم باید به ورزشگاه تیم خود رسیدگی کنید ، بازیکنان خود را تامین کنید و بازیکنان جدید بخرید و البته بازیکنان خود را در صورت تمایل بفروشید.

در هیئت مدیره تیم باید حضور داشته باشید و ترکیب هیئت مدیره نیز بر اساس موارد پیچیده انتخاب می شود که البته شما باید کاملا به موارد تصویب شده در آن توجه و مدیریت کنید.در این نسخه از فوتبال منیجر گستره انتخاب بازیکنان از کشورهای محدود فراتر رفته و شما می توانید از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز بازیکن بخرید و حتی بازیکنان ریش و سبیل دار نیز می تواند گزینه خرید شما باشد.

شما در زمین بازی می توانید بازیکنان را تمرین دهید ، برای حضور تماشاگران در ورزشگاه پول بگیرید و از درامدهای خود برای رفاه بازیکنان نیز استفاده کنید.در این نسخه سعی شده است اتفاقات و حرکات و واکنش های بازیکنان واقعی تر شده و به دنیای واقعی بیشتر نزدیک شود.شوت و پاس های عالی ، نحوه دریبل بازیکنان ، واکنش های دروازه بان و… از مواردی است که به این نسخه اضافه شده و بهبود پیدا کرده است.

از دیگر موارد علاوه بر موارد ذکر شده استادیوم و نوع طراحی آن و حضور تماشاگران با لباس های کاملا طبیعی و رنگ های مرتبط با تیم شماست که حس حضور در استادیوم را به شما القا می کند تا بیش از پیش از بازی کردن با Football Manager لذت ببرید. شاید باورتان نشود که در این بازی در هنگام ضروری مانند مصدوم شدن بازیکن ، ماشین های کوچکی در زمین حضور پیدا می کنند و همانند دنیای واقعی بازیکن را روی آن می گذارند و به خارج از زمین منتقل می کنند.

یکی از مشکلات فوتبال ما عدم استعداد یابی است ولی شما در این بازی گزینه ای برای استعدادیابی دارید که البته برای شما سودآور است زیرا با این امکان می توانید بازیکنان خوبی را پیدا کرده و پرورش دهید و به قیمت های بسیار خوبی بفروشید ! از ویژگی های فوتبال منیجر قابلیت بازی آنلاین می باشد که هیجان این بازی را در رقابت با دیگر کاربران و گیمرهای این بازی بیشتر می کند.



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Football Manager 2015 – بازی مربی گری فوتبال” ارسال شده است

    1. Avatar photo admin says:

      سلام
      فایل ها رو با هم انتخاب و روش راست کلیک و گزینه اکسترکت رو انتخاب کنید تا به فایل نصب دسترسی پیدا کنید

شما هم نظر خود را ارسال کنید