ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ROPEWAY SIMULATOR 2014-POSTMORTEM – بازی شبیه ساز تله کابین

ROPEWAY SIMULATOR 2014 بازی در سبک شبیه سازی که شما را در محیط خدمات تله کابین قرار میدهد.شما در این بازی باید در مکان های زیبا و مرتفع و در دل کوههای عظیم مشغوله به راه اندازی تلکابین شوید و برای مردمی که برای لذت بردن از طبیعت و سفر به مکان های مرتفع می آیند خدمات ارائه دهید.ابزارهای لازم برای این کار در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید بهترین تله کابین را برای مردم بسازید.

شما در این بازی باید مکان هایی را انتخاب کنید که منظره زیبایی داشته و مردم را جذب خود کند.شما باید برای ساخت تله کابین همه موارد امنیتی را در نظر بگیرید ، سیم ها و اتصالات دستگاهها را در نظر گرفته و از وسایلی انتخاب کنید که به محیط زیست آسیب نزده و حتی دوست دار محیط زیست باشد.البته شما برای پیدا کردن مناطق و دسترسی به مناطق قرار نیست به راحتی سفر کنید و باید مهارت های لازم را داشته باشید.

شما برای رسیدن به مناطق مورد نظر باید در مراحلی اسکی کنید و باید مهارت خوبی برای این کار داشته باشید.گیم پلی بازی بسیار عالی بوده و جذابیت های خاص خود برای طرفداران بازی های شبیه سازی دارد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید