ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Task Life Performance Tracker 17.0 – نرم افزار برنامه ریزی روزانه اندروید

آیا میخواهید به برنامه ها وکارهای روزمره تان نظم داده و برنامه ای مشخص برای انها داشته باشید؟ Task Life Performance Tracker نرم افزاری استثنایی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما امکان میدهد برای کارها و برنامه های روزانه خود تایم مشخص تعیین کرده و به طور منظم و مرتب آنها را یادداشت کنید و به صورت دقیق به آنها رسیدگی کنید.

به طور مثال شما میخواهید به باشگاه بروید و برنامه مشخص برای این کار دارید ، بدین ترتیب می توانید با وارد کردن اطلاعات آن در این نرم افزار به این کارتان برسید و یا در همین باشگاه به شما گفته است که به طور مثال شیرینیجات مصرف نکنید ، می توانید این نکته و نکات دیگر را در نرم افزار یادداشت کرده تا این مورد مهم را فراموش نکنید.

شما هر روز میتوانید کارهای موفق انجام شده در روز قبل را در نرم افزار علامت زده و وارد کنید تا با یک آنالیز ساده بتوانید برای روزهای بعدی خود تصمیم گیری کرده و برای بیشتر کردن درصد انجام کارها به موفقیت هایی که بسیاری از بزرگان رسیده اند برسید.یکی از کاربردهای این نرم افزار برای افراد فراموشکار می باشد که کارهای خود را فراموش کرده یا کارهای محوله را نیمه تمام انجام میدهد.با استفاده از Task Life Performance Tracker می توانید کارهای نیمه تمام خود را یادداشت کرده و در موقعیت بهتر آنها را انجام دهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید