ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Aurora Blu-ray Media Player 2.19.4.3289 – نرم افزار پخش فیلم های بلوری

دانلود Aurora Blu-ray Media Player

Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای پخش فایل های چند رسانه می باشد که قابلیت پخش دیسک های بلوری و فایل های ایزو بلوری را داشته و با بالاترین کیفیت ممکن آن ها را پخش می کند. این نرم افزار بدون داشتن مشکلات نرم افزار های مشابه ، فلم های بلو ری شما را با بهترین کیفیت ممکن برایتان پخش میکند.

ویژگی های نرم افزار پخش بلوری Aurora Blu-ray Media Player :

– این نرم افزار قابلیت پخش کامل بلوری را داشته و به راحتی می توانید فیلم های بلوری خود را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کرده وبا استفاده از نویگیشن اختصاصی نرم افزار ابزارهای مانند پخش پانوراما و… را استفاده کنید.
– آیا نرم افزاری که برای پخش فیلم های با کیفیت بالا نصب کرده اید در ویندوز 8 ، کیفیت خوبی را برای نمایش فیلم ندارد؟ Aurora Blu-ray Media Player نرم افزاری همسان سازی شده و متناسب سازی شده برای ویندوز 8 بوده و بدون مشکل و با بالاترین کیفیت فیلم های شما را در ویندوز 8 پخش می کند.
– پشتیبانی از فرمت های رایج ویدئوهای اینترنتی که به شما امکان میدهد تا تمامی ویدئوهایی که از سایتهای اشتراک ویدئو ، سایتهای مختلف دانلود می کنید را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کنید.AVCHD, MKV, FLV, MPEG-4 or MOV از فرمت های رایج سایتهای ویدئویی اینترنتی می باشد.
– قابلیت ادغام موزیک به ویدئوهای شما از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد که می توانید به طور مثال تصاویر اچ دی خود را با موزیک های دلخواه ترکیب کرده و ویدئوهای دلخواه خود را ایجاد نمایید.
– این نرم افزار همچنین این امکان را میدهد تا بتوانید فایل ها و ویدئوهای خود را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

دانلود Aurora Blu-ray Media Player :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Aurora Blu-ray Media Player 2.19.4.3289 – نرم افزار پخش فیلم های بلوری” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید