ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود QuickTime Pro 7.7.6.80.95 – نرم افزار پخش مالتی مدیا

QuickTime Pro نرم افزاری کاربردی و حرفه ای برای پخش فایل های چندرسانه ای می باشد.با استفاده از این نرم افزار و پلاگین های آن می توانید ، کار تبدیل فرمت های فایل های خود ، پخش فایل های ویدئویی و صوتی و همچنین پخش فیلم های آنلاین که در سایتهای مختلف می باشد را انجام داده و با کیفیتی بی نظیر به تماشای فیلم های خود بنشینید.

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ویدئوهای مختلف را ضبط کرده و آن را نگهداری یا در بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.این نرم افزار تولید شرکت اپل بوده و برای سیستم عامل مک این شرکت به صورت پیش فرض نصب می شود ولی این شرکت ، نسخه ویندوز این نرم افزار را نیز منتشر نموده تا استفاده از این نرم افزار فراگیر شود. پخش با کیفیت بالای فرمت هایی همچون MPEG-4 از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد.

همچنین با استفاده از این نرم افزار قابلیت پخش آنلاین و زنده ویدئوها را نیز خواهید داشت و پشتیبانی این نرم افزار از پروتکل های HTTP, RTP and RTSP این گستره را افزوده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد.همچنین این نرم افزار از بسیاری از فرمت های رایج تصویر مانند JPEG, BMP, PICT, PNG and GIF نیز پشتیبانی می کند.علاوه بر همه موارد فوق این نرم افزار قابلیت تبدیل کیفیت ویدئوهای مد نظر شما به HD را نیز دارا می باشد.

ویژگی های نرم افزار پخش فایل های چند رسانه ای QuickTime Pro :
– تبدیل فرمت ویدئوهای شما به فرمت های رایج دستگاههای دیجیتال رایج مانند iPhone, iPod, Apple TV
– شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ویدئو و صدا ضبط کرده و آن را با استفاده از ابزارهای حرفه ای نرم افزار ویرایش کنید
– پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ویدئو ، چه ویدئو توسط موبایل گرفته شده باشد ، چه موبایل بر روی ویندوز یا مک شما باشد ، چه ویدئو به صورت پخش زنده باشد و…
– پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی با کیفیت H.264
– کاربری آسان و ظاهری کاربرپسند به شما کمک می کند تا اگر در هر سطحی از دانش رایانه ای قرار دارید بتوانید با ابزارهای حرفه ای این نرم افزار کار کنید.
– قابلیت انعطاف بالا برای تبدیل و ضبط صدا و ویدئو با فرمت های مختلف رایج
– قابلیت تنظیم افکت پخش ویدئو و موزیک
– قابلیت تنظیم و ماهنگ سازی کیفیت پخش با سرعت اینترنت شما
– پیکربندی اتوماتیک نرم افزار برای اتصال به اینترنت



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید