ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Clean Master 1.0 build 1235 – نرم افزار پاکسازی فایل های اضافه و ردپاهای در ویندوز

Clean Master یک نرم افزار کاربردی و حرفه ای برای پاک سازی و بهینه سازی فایل های ویندوز می باشد.این نرم افزار دارای ظاهر کاربری جذاب و کاربری آسان می باشد.این نرم افزار به راحتی به تاریخچه ها و کش ها دسترسی پیدا کرده و فایل های اضافی را حذف می نماید.این نرم افزار به راحتی تاریخچه ها ، اطلاعات سایتها و… در مرورگرهایی مانند کروم ، سافاری ، فایرفاکس و… که اضافی هستند را نیز پاک میکند.

همچنین این نرم افزار به فایل های مالتی مدیا دسترسی پیدا کرده و آنها را بالانس می کند و فایل های بیهوده را پاک می نماید.با بهینه سازی این نرم افزار به راحتی می توانید تا 2 گیگابایت را ذخیره نمایید.نحوه کار این نرم افزار بدین گونه است که لیستی از فایل های بیهوده و اسپم را در اختیار شما قرار میدهد و شما می توانید فایل هایی که تمایل دارید را حذف کنید.قابلیت های امنیتی این نرم افزار به گونه ایست که به هیچ وجه هیچ فایلی به اشتباه حذف نخواهد شد و تمام فایل هایی که نیاز به حذف دارند با اجازه و تایید مستقیم شما حذف خواهند شد.

کار با این نرم افزار به راحتی و با کلیک بر روی دکمه انجام می شود و شما می توانید به راحتی با یک کلیک کار اسکن و بهینه سازی را انجام دهید.این نرم افزار از نسخه های Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 and Windows 8.1 پشتیبانی می کند.

 



  • پسورد:www.p30world.com

4 دیدگاه برای نوشته “دانلود Clean Master 1.0 build 1235 – نرم افزار پاکسازی فایل های اضافه و ردپاهای در ویندوز” ارسال شده است

  1. عادل حسینی سردار says:

    بهترین و پرکاربرد ترین برنامه کامپیوتری که تابه حال دیدم عالیههههههههههههههههههه

شما هم نظر خود را ارسال کنید