ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TreeSize Professional 9.1.3.1877 – نرم افزار مدیریت فضای هارد دیسک

TreeSize Pro نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فضای هارد دیسک در سیستم عامل ویندوز میباشد . این نرم افزار با قبلیت اسکن قدرتمند خود فولدرها و فایل های شما را بررسی می کند و بر اساس سنگین ترین فولدرهای پیدا شده به شما نمایش میدهد.شما می توانید از قابلیت پاک سازی و بهینه سازی این نرم افزار استفاده کنید ، این نرم افزار فایل های اضافی و بیهوده را پیدا و حذف می کند ، فضای هارد دیسک استفاده شده را به صورت گرافیکی ترسیم و به شما نمیش می دهد.این نرم افزار اطلاعات جامع و کاملی از جزئیات فولدرهای شما در اختیارتان می گذارد.

قابلیت جستجوی فایل های اضافی

این نرم افزار ابزار جستجوی فایل های تکراری ، تمپروری ، هیستوی ها و… را در اختیار شما قرار میدهد تا با یافتن این فایل ها بتوانید با پاک کردن آنها هارد دیسک خود را بهینه سازی کنید تا سرعت بیتشری در کارهایتان داشته باشید.
قابلیت پرینت ، خروجی گرفتن و مقایسه کردن نتایج اسکن

شما می توانید نتایج اسکن و کارهای انجام شده را پرینت بگیرید و یا از این نتایج در فرمت های مختلف مانند XML, XLS, TXT, CSV خروجی تهیه کنید.همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار نتایج گرفته شده را با دیگر نتایج مشابه به طور مثال نتایج اسکن هارد دیسک دستگاه دوستتان و…. مقایسه کنید.
این نرم افزار با ظاهر بسیار کاربرپسند و کارایی آسان و قابلیت درگ و دراپ ، می توانید شما را در داشتن یک هارد دیسک منظم و بهینه سازی شده یاری نماید.این نرم افزار بسیار سریع ، چند بخشی ، پشتیبانی از یونیکد ، پشتیبانی از NTFS و قابلیت شروع از هر فولدر و فایل از ویژگی های بارز نرم افزار می باشد.پیشنهاد می کنیم برای افزایش سرعت کارایی هارد دیسکتان حتما این نرم افزار را نصب کنید.

ویژگی های نرم افزار TreeSize Professional :

مدیریت و بهینه سازی و پاکسازی موثر فضای هارد دیسک
ترسیم فضای استفاده شده هارد
آنالیز دقیق جزئیات
قابلیت پیدا کردن و حذف کردن فایل های بلااستفاده اضافی
قابلیت گزارش گیری از جزئیات مختلف هارد
قابلیت جستجوی فایل های تکراری

دانلود TreeSize Professional :

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود TreeSize Professional 9.1.3.1877 – نرم افزار مدیریت فضای هارد دیسک” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید