ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PicsArt – Photo Studio 9.1.2 ویرایش تصاویر در اندروید

آیا میخواهید جزو هنرمندان حرفه ای شوید؟ PicsArt – Photo Studio را نصب کنید و از تصاویر حرفه ای خود لذت ببرید.این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر اندروید می باشد و برای موبایل و تبلت طراحی شده است.این نرم افزار ویرایش عکس در اندروید ، به قدری محبوب بوده که نصب بیش از 100 میلیون بار را تجربه کرده و به یکی از شبکه های قوی هنرمندان و نمایش آثار آنها تبدیل شده است.

این نرم افزار در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه ویژگی های بسیار فراوانی داشته و بی نظیر می باشد.این نرم افزار با هدف بهترین شدن در حیطه کاری خود پیش می رود و برای این کار در آن بهترین ابزارهای ویرایش تصاویر به کار گرفته شده تا کاربر بتواند به حرفه ای ترین حالت ممکن کار ویرایش تصاویر را انجام دهد.

شما می توانید پس از ویرایش تصاویر و در صورت تمایل عکس ها را با دیگر کاربران این نرم افزار به اشتراک بگذارید و در یک مجموعه عظیم کاربران این نرم افزار شرکت کنید
ویژگی های نرم افزار ویرایش تصاویر در اندروید PicsArt :

– شما می توانید با ابزارهای مختلف مانند قاب ، برچشب ، افکت های مختلف ، کراپ ، روتیت ، ادیت های رنگی و… تصاویرتان را ویرایش کنید.

– افکت های جادویی: در این نرم افزار همچنین افکت های بسیار جذابی اضافه شده است که می توانید در تصاویر استفاده کنید که از جمله آنها می توان به حالت هایی همچون : stenciler, cartoonizer, sketcher, Orton, Lomo, vintage, cross process, HDR, fattal, pencil, Holgaart, watercolor, contours, comic, neon, gouache, old paper, pastel, red eye remover, Popart 2, smart blur, face fix اشاره کرد.

– کشیدن: در این نرم افزار بسیاری از حالت های کشیدن مانند ، حالت های نوشتن ، کشیدن ، حالت برچسب و… را می توانید در تصاویر اعمال کنید.

– به اشتراک گذاری: در صورت تمایل می توانید تصاویر ادیت شده تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.شما می توانید در جامعه مجازی کاربران نرم افزار تصاورتان را به اشتراک گذاشته و یا در شبکه های همچون Facebook, Twitter, Flickr, Picasa, Dropbox, Fouresquare, Tumblr, Blogger, WordPress تصاویرتان را به اشتراک بگذارید.

مواردی که در این نسخه اضافه شده است:

– پاک شدن یا اضافه شدن کلیپ آرت در بخشی از عکس
– بهبود بخش اجتماعی نرم افزار
– قابلیت اتصال به نرم افزار اینستاگرام
– قابلیت مشاهده آخرین نظرات با یک کلیک
– اضافه شدن زبان پشتیبانی برای تابلند و اندونزی
– بهینه سازی شده برای تبلت

دانلود PicsArt - Photo Studio :

  • پسورد:www.p30world.com

4 دیدگاه برای نوشته “دانلود PicsArt – Photo Studio 9.1.2 ویرایش تصاویر در اندروید” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید