ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود StudioLine Photo Basic 4.2.44 نرم افزار دسته بندی و مدیریت عکس های دیجیتالی

دانلود StudioLine Photo Basic

StudioLine Photo Basic نرم افزاریست که به شما در وارد کردن تصاویرتان از دوربین دیجیتالتان , اسکنرتان و هارد دیسک خارجی کمک می کند و میتوانید به خوبی مدیریت تصاویرتان را به عهده این نرم افزار قرار دهید. با کمک StudioLine Photo Basic میتوانید به هر تصویر کلمات کلیدی بدهید , توضیح کوتاهی برایش در نظر بگیرید, یا آنها را دسته بندی کنید.
ابزارهایی نظیر برش و حذف قرمزی چشم نیز در این نرم افزار در نظر گرفته شده است. قابلیت مشاهده اطلاعات EXIF تصاویر نیز در این نرم افزار قرار داده شده است. قابلیت خروجی گرفتن از فرارداده های مذکور با فرمت XML جهت استفاده در نرم افزارهای دیگر از قابلیت های جدید این برنامه است. قابلیت جدید در نظر گرفته شده امکان بک آپ گیری های مدون می باشد که توسط نرم افزار به کاربرنمایش داده می شود و او را جهت تهیه نسخه پشتیبان از تصاویرش کمک می کند.
قابلیت جدید امکان جستجو در بین تصاویر در بازه تاریخی محدود شده زمانی است. این قابلیت به شما اجازه میدهد به طور مثال تصاویری که تگ مورد نظر شما را در بهار گذشته را دارا هستند پیدا کنید.
قابلیت تهیه اسلایدشو با افکت های نمایشی گوناگون نیز برای کاربر در StudioLine Photo Basic در نظر گرفته شده است. همچنین قابلیت امتیاز دهی به تصاویر برای دسته بندی به صورت امتیازهای ستاره ای از یک تا 5 ستاره در این نرم افزار در نظر گرفته شده است. قابلیت ویرایش با فرمت RAW که خروجی واقعی و بدون پردازش لنز دوربین اکثر دوربین های عکاسی حرفه ای است نیز در Photobasic وجود دارد.
همچنین شما می توانید پنل های خود نرم افزار را به دلخواه خود و با توجه به کاربردتان تغییر اندازه دهید, حذف کنید یا جابجا کنید و طبق سلیقه خودتان بچینید. قابلیت جالب دیگر چاپ تصاویر به صورت کاور دی وی دی و تقویم و کارت پستال های تزیینی است که به نظر میرسد مورد استقبال کاربران زیادی قرار گیرد.

دانلود StudioLine Photo Basic :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید