ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TamoSoft CommView 6.5.746 نرم افزار مانیتورینگ و آنالیز شبکه

CommView نرم افزاری حرفه ای برای مانتیور کردن شبکه های لن و تحلیل برای مدیران شبکه ها ، متخصصات امنیت ، برنامه نویسان شبکه ، کاربران خانگی و…. می باشد.این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید ترافیک PC یا Lan را تحت نظر داشته و مانیتور کنید.این نرم افزار تمامی کارها را در یک محیط کاملا کاربرپسند و حرفه ای انجام داده و قابلیت شخصی سازی داشته و کاملا منعطف می ب:.7-شد.
نرم افزار مانیتورینگ شبکه CommView ، تمام ترافیک رد و بدل شده و تک تک پکت های رد و بدل شده در سیم را مدیریت و گزارش های آن را ذخیره می کند.شما می توانید گزارشات نرم افزار را ذخیره ، ایمپورت ، اکسپورت و… کرده و به طور کل این نرم افزار امکانات کامل مدیریتی را در اختیار شما قرار میدهد.این نرم افزار از بیش از 100 پروتکل معمول دنیای شبکه پشتیبانی می کند و شما می توانید با ابزار کامل شبکه تحت اختیار خود را مدیریت کنید.
همچنین این نرم افزار قابلیت نظارت بر Voip را نیز داشته و تمامی داده های رد و بدل شده را ذخیر و به صورت گزارشی کامل در اختیار شما قرار میدهد.این نرم افزار از نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی Windows XP / Vista/ 7 / 8 or Windows Server 2003 / 2008 / 2012 پشتیبانی می کند.
شما می توانید در شبکه هایی با هر نوع و تکنولوژی از این نرم افزار بهره ببرید.پشتیبانی از پورت های 10/100/1000 مگابیتی از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد که دست شما را برای انتخاب پورت نیز باز می گذارد.همچنین می توانید پلاگین ها مرتبط با نرم افزار را برای مانیتور کردن شبکه نصب و هر لحظه از طریق این پلاگین به شبکه دسترسی داشته باشید.
با CommView چه کارهایی می توانید انجام دهید؟
– قابلیت مشاهده IP های استاتیک و کاربران داخل شبکه و اطلاعاتی از قبیل: IP addresses, ports, sessions CommView نرم افزاری حرفه ای برای مانتیور کردن شبکه های لن و تحلیل برای مدیر%:.7-D9
– قابلیت بازسازی کارکرد TCP
– قابلیت ایجاد نقشه برای ترافیک رد و بدل شده
– قابلیت ایجاد گزارش در بازه های زمانی مختلف
– قابلیت نمایش گزارش های ایجاد شده در بازه های زمانی
– قابلیت جستجو در بین گزارش های رد و بدل شده
– قابلیت ایمپورت و اکسپورت با فرمت های Sniffer®, EtherPeek™, AiroPeek™, Observ[h9(AE, NetMon, and Tcpdump
– قابلیت تنظیم هشدار برای اتفاقات ویژه مانند مشکل پهنای باند و…
– قابلیت تنظیم مشخصات استفاده کننده از IP ها
– بسیار ویژگی های دیگر.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید