ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود GridinSoft CHM Editor 3.2.0 نرم افزار ویرایش فایل های راهنما

فایل های .chm ( مختصر شده عبارت  Microsoft Compiled HTML ) اولین فرمت برای فایلهای راهنمای بود که توسط شرکت مایکروسافت ارایه شد. این فرمت اولین بار به همراه ویندوز 98 ارایه شد. این فرمت غالبا برای ساخت فایلهای راهنما برای شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه فرمت CHM به صورت روز افزون برای ساختن کتابهای الکترونیک استفاده می شود. تا چندی پیش ویرایش این نوع فایل کاری بسیار دشوار بود به صورتی که فرد می بایست با استفاده از چندین برنامه ی مختلف (کامپایلرها) که دارای ظاهر WYSIWYG بودند اقدام به ویرایش آنها می نمود و همچنین نیازمند مهارتهای ویژه ای نیز بود.
نرم افزار GridinSoft CHM Editor  در واقع ابزاری برای ویرایش بصورت  WYSIWYG فایل های راهنمای chm می باشد که با استفاده از آن می توان فایلهای CHM را به سادگی ویرایش نمود. شما می توانید به راحتی کتابهای الکترونیک خود را در فرمت CHM به سرعت ترجمه کنید. با استفاده از این ویرایشگر چندین وظیفه را می توانید یکجا تعریف کنید. فایلهای CHM را بدون دانلود نمودن هیچ برنامه ی اضافی ویرایش و ذخیره نمایید.
این برنامه انتخاب خوبی برای کسانی است که میخواهند برای سر در آوردن از یک برنامه جدید از فایل راهنما استفاده کنند که به زبانی خارجی نوشته شده است. همچنین افرادی که مجموعه ی کتب الکترونیک را جمع آوری می کنند نیز می توانند از مزیت های قدرتمند این برنامه بهره مند گردند.

دانلود GridinSoft CHM Editor :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید