ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ExeOne Personal Monitor – نرم افزار نظارت بر کاربران

ExeOne Personal Monitor  یک نرم افزار حرفه ای برای مانیتورینگ و نظارت بر فعالیت های انجام شده در کامپیوتر شماست .این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید به راحتی عملکرد کاربرانی که با سیستم شما کار کرده اند را تحت نظر داشته و در صورت نیاز آنها را مدیریت کنید.

اگر میخواهید تمامی فعالیت هایی که بر روی سیتم عامل و سیستم شما انجام میگیرد را با جزییات کامل ضبط کنید تا در مواقع ضروری استفاده کنید ، ExeOne Personal Monitor بهترین گزینه برای شماست.

Personal Monitor چشم بینای کامپیوتر شما

آیا میخواهید بدانید دیگران وقتی پشت سیستم شما می نشینند چکار می کنند؟ ای نرم افزار مناسب ترین گزینه برای شما می باشد.
این نرم افزار یه شما امکان میدهد تا بتوانید گزارش فعالیت های انجام گرفته روی کامپیوتر تان را بر اساس تاریخ  مثلا روزانه ، ماهانه و… مشاهده کرده و این امکان آرشیوی است که شما در یک بازه تنظیمی می توانید داشته باشید.

قابلیت مخفی سازی
یکی از قابلیت بسیار جالب این نرم افزار قابلیت کار در حالت مخفی است ، شما به طور مثال میخواهید از عملکردهای یکی از کاربران به صورت مخفی گزارش تهیه کنید ، می توانید حالت مخفی این نرم افزار استفاده کنید.

قابلیت مشاهده عملکرد صفحه کلید
اگر میخواهید بدانید دقیقا کاربر مورد نظرتان بر روی صفحه کلید ، چه کلید هایی را می فشارد و چه کارهایی انجام میدهد می توانید حالت گزارش گیری از کیبرد این نرم افزار را فعال کنید.

قابلیت مشاهده گرافیکی نمودار ها و لاگ ها
یکی از دیگر قابلیت های این نرم افزار مشاهده تاریخچه های کارکرد این نرم افزار به صورت گرافیکی می باشد که همانطور که قبلا گفته شد این مشاهده می تواند به صورت دو بعدی یا 3 بعدی باشد.

قابلیت ارسال لاگ ها . گزارشات به FTP و ایمیل
یکی دیگر از قابلیت این نرم افزار قابلیت راسال لاگ ها و گزارشات به  FTP و ایمیل می باشد که این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید از این اطلاعات مهم در برابر اتفاقات غیرمترقبه ای که برای کامپیوترتان ممکن است بیفتد جلوگیری کنید.

از ویژگی های جدید نرم افزار :

– اضافه شدن 7 زبان زنده دنیا
– بهبود پایداری کارکرد نرم افزار
– فیکس شدن بعضی از باگهای گزارش شده



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید