ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TSR Photo Manager 2.0.1 – نرم افزار مدیریت تصاویر

TSR Photo Manager نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای مشاهده و مدیریت تصاویر شما می باشد.این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر خود را به حرفه ای ترین حالت ممکن مشاهده کنید و آنها را به صورت حرفه ای مدیریت نمایید.شما میتوانید تصاویر دلخواه را به راحتی حذف کرده و تصاویر موجودتان را مرتب کنید.

کارکردهای اصلی
شما می توانید به راحتی فولدرهای مورد نیازتان را به نرم افزار معرفی کرده و تصاویر را در محیط نرم افزار داشته باشید ، آنها را مرتب کرده و کارهایی از قبلی حذف ، جایجایی و… را انجام دهید.

دسترسی آسان بدون اتلاف وقت
هنگامی که شما قصد استفاده از نرم افزار را داشته باشید به راحتی و با یک کلیک می توانید نرم افزار را اجرا کنید و به طور مستقیم وارد محیط نرم افزار شوید ، این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که مشکل دیر لود شدن دیگر نرم افزارها را نداشته و خیلی سریع اجرا می شود.

قابلیت درگ و دراپ
یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت درگ و دراپ می باشد که به راحتی می توانید تصاویر مورد نظرتان را با موس کشیده و به محیط نرم افزار بیاورید.همچنین می توانید به نرم افزار ، فولدری که در آن تصاویر دلخواهتان وجود دارد را بدهید تا تصاویر داخل آن را برای شما به نمایش دراورد.

پشتیبانی ازفرمت های مختلف
این نرم افزار از فرمت های گوناگون تصاویر پشتیبانی می کند و شما می توانید تصاویر دلخواهتان با فرمت های مختلف را وارد نرم افزار کرده و از آن استفاده کنید.

در این نسخه چه ویژگی هایی جدید می باشد:
– غیر فعال کردن حالت شناور تصاویر
– قابلیت تغییر مسیر پوشه
– قابلیت های لایت کردن یک سری تصاویر
– قابلیت سوییچ کردن تصاویر با یک کلیک
– فیکس کردن باگ کرش که در حین انجام کار اتفاق می افتاد
– اضافه شدن گزینه Watch Introduction در آپشن



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید