ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ExeOne Employee Monitor 2014 2.0.1.002 نرم افزار کنترل و مانیتورینگ کارمندان

کارفرمایان همواره نگران میزان بهره وری کارمندانشان هستند و دوست دارند بداند که آیا آنها مشغول کار هستند و یا با تلفنهای همراهشان مشغول بازی می باشند. از طرفی کارفرمایان تلاش می کنند تا کارمندانشان را تشویق کنند تا بیشتر کار کنند و میزان ساعت کار مفیدشان را افزایش دهند. هم اکنون می توانید توسط این برنامه مطمئن باشید که کارمندانتان وظایفشان را به درستی انجام می دهند. این برنامه سطح مدیریت کارفرما را به مرحله ی جدیدی رسانده است به این شکل که در هر لحظه لیستی از اطلاعات که حاوی کارهایی که کارمندانتان در حال انجام هستند را به شما ارائه می دهد. این اطلاعات شامل برنامه های در حال کار بر روی هر سیستم ، فعالیت صفحه کلید ، اطلاعات مربوط به رخدادها و پنجره ها و پیش نمایشی زنده از صفحه ی کار یا Desktop می شود. تمامی این اطلاعات در یک صفحه با ظاهری جذاب که شامل لیست رخداد ها و نمودار ها می شود خلاصه می گردد و برای شما نمایش داده می شود. این اطلاعات قابلیت ذخیره شدن برای بازبینی های آینده و ارسال آنها توسط ارتباط FTP و همچنین ارسال با ایمیل را دارند.
این نرم افزار به شما قابلیت اتصال به کامپیوترهایی که تحت نظارت شما هستند را می دهد. از این نرم افزار می توانید برای ارسال فایل و یا پیامک به کارمندان نیز استفاده کنید. همچنین می تواند با ارسال دستوراتی کامپیوتر کارمندانتان را به کنترل خود در آورید و یا حتی آنها را خاموش کنید. Employee Monitorنرم افزاری تحت شبکه است که می تواند با انواع مختلف شبکه کار کند.این موضوع به این معنی است که کارمندانتان حتی می توانند از منزل کار کنند و شما همچنان می توانید آنها را تحت کنترل قرار دهید .



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید