ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Alive Software ePageCreator 5.9.2.8 – نرم افزار ساخت کتاب الکترونیک و اپلیکیشن اندروید و IOS

Alive Software ePageCreator به شما اجازه می دهد تا بتوانید محتوای الکترونیکی بصورت فایل هایی با فرمت Flash, HTML5, ePub, Mobi, EXE و zip تولید کنید ! این نرم افزار به شما امکان میدهد تا به راحتی برای اندروید و آی او اس نرم افزار تولید کنید بدون آنکه یک خط برنامه نویسی کرده باشید !

فرمت Flash برای ویندوز و مکینتاش ، اچ تی ام ال 5 برای دستگاههای موبایلی و ای پاب و موبی برای eReader ها ساخته میشود .فایل exe و zip نیز برای سی دی و فلش مموری ها می باشد.شما می توانید فایل های تولید شده تان را در اپ استور یا گوگل پلی منتشر کنید حتی شاید هم چند دلاری کسب درآمد کنید !

HTML5 مخصوص دستگاههای موبایلی !
این فرمت به شما اجازه میدهد تا برای دستگاههای موبایلی که قابلیت خواندن این گونه فرمتها را دارند فایل های مورد نظرتان را تولید کنید.

ePub , Mobi برای کتابخوان های الکترونیکی:
این فرمت به شما اجازه میدهد تا برای کتابخوان ها الکترونیکی فایل های دلخواتان را تولید کنید ، با استفاده از این فایل های تولید شده می توانید در نرم افزارهایی مانند iBook, Kobo, Nook, Sony از فایل های تولید شده استفاده کنید.

App برای iOS !
دیگر رویا نیست که حتی شده یک برنامه ساده برای سیستم عامل محبوب اپل تولید کنید ! به راحتی برای iPad/iPhone/iPod می توانید برنامه دلخواه خود را تولید کنید.

App برای Android !
نرم افزارهای اندرویدی این روزها رو به افزایش است و اگر بخواهید از این قافله عقب بمانید ضرر می کنید ، با استفاده از این نرم افزار به راحتی شما نیز جزو تولید کنندگان فایل های اندرویدی باشید !

قابلیت شخصی ساز حرفه برنامه !
شما به راحتی می توانید برنامه ی دلخواهتان را شخصی سازی کنید ، از بین بیش از 15 قالب پیش فرض انتخاب کرده و تغییرات دلخواهتان را در آن ایجاد کنید.لوگو و آرم شرکتتان را اضافه کنید و تصاویر پشت زمینه و.. را عوض کنید.

قابلیت اضافه کردن رمز به فایل های تولید شده !
رمزگذاری از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد که قابلیت شخصی سازی برنامه تولید شده را به شما میدهد.

قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها در شبکه های اجتماعی
از دیگر ویژگی های جالب نرم افزار قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها و برنامه های تولید شده در شبکه های اجتماعی فیس لوک ، توییتر و مای اسپیس می باشد.

پشتیبانی استاندارد از زبان های بین المللی
پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله English, Japanese, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Norwegian, Simplified Chinese, Tranditional Chinese, Dutch, Russian, Arabic and Korean از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد چرا که قالب ها و سایر ویژگی ها برای این زبان ها مناسب سازی شده است.

دانلود Alive Software ePageCreator :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Alive Software ePageCreator 5.9.2.8 – نرم افزار ساخت کتاب الکترونیک و اپلیکیشن اندروید و IOS” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید