ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ExeOne Archiver 2014 – نرم افزار فشرده سازی فایل ها

ExeOne Archiver نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ، فشرده سازی و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده می باشد.این نرم افزار قابلیت فشرده سازی انواع و اقصام فایل ها با فرمت ها ی مختلف از جمله فایل های تکست ، اجرایی ، مالتی مدیا و… را دارا می باشد.این نرم افزار از 13 فرمت فشرده سازی و 39 فرمت خارج کردن از حالت فشرده سازی پشتیبانی می کند.

ExeOne Archiver به صورت مرحله ای تمام کارهایی که برای یک فشرده سازی امن لازم می باشد را انجام داده و به صورت دسته بندی می تواند در اختیار شما قرار دهد که این دسته بندی می تواند به صورت فایل های PDF یا مالتی مدیا و… باشد.

این نرم افزار قابلیت اتصال به نرم افزار دیگر این گروه به اسم System Navigator را نیز دارا بوده تا با استفاده از آن نرم افزار که مدیریت فایل ها را برعهده دارد بهترین کارایی را در اختیاز شما قرار دهد.این نرم افزار همانطور که گفته شد از 39 فرمت آنزیپ پشتیانی می کند که برای یک کاربر حرفه ای بسیار فوق العاده می باشد زیرا وجود فرمت های گوناگون و نرم افزار مختلف باعث سردرگمی هر کاربری می شود.

شما در حین فشرده سازی و پک سازی فایل های خود می توانید از آپشن و تنظیمات گوناگونی استفاده کنید و از یک فشرده ساز کاملا حرفه ای بهره ببرید.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در فلیکر  یا فیس وک منتشر کنید.

پشتیبانی از فرمت های مختلف فشرده سازی
این نرم افزار از فرمت های مختلف فشرده سازی و خارج کردن از حالت فشرده پشتیبانی می کند که از جمله آنها می توان به فرمت های zip, 7z, 7zip, cab, bh, gz, gzip, tar, lha, bz2, jar, tbz, tgz, wim, xz, zipx, rar, arj, ace, arc, cpio, cramfs, deb, dmg, fat, hfs, iso, lzh, lzma, mbr, msi, nsis, ntfs, rpm, squashfs, udf, vhd, xar, z, zoo اشاره کرد.

امکانات فوق العاده به هنگام فشرده سازی :
این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی و خارج کردن از حالت فشرده در حین فشرده سازی به شما امکان را میدهد تا بتوانید به طور مثال بر روی فایل ها پسورد قراردهید.فایل ها را تست کنید تا از عدم وجود مشکل مطلع شوید.اگر فایلی را فشرده کرده بتوانید از سالم بودن آن مطلع شوید و بسیار امکانات دیگر که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد.

مرحله به مرحله بودن عملیات نرم افزار :
این نرم افزار با ظاهر کاربرپسند و استفاده بسیار آسان ، به طور مرحله به مرحله کارهایی که در حال انجام است را گزارش داده و شما میتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید.همچنین این نرم افزار به طور روزانه از کارهایی که انجام گرفته است بایگانی کرده و شما به راحتی می توانید با استفاده از تاریخ به کارهای آن رو دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی از بسیاری از شبکه های اجتماعی
این نرم افزار به شما امکان میدهد بدون اینکه مرورگر خود را باز کنید و وارد سایتهای فلیکر و فیس بوک یا یوتیوب شوید بتوانید فایل های تصویری و ویدئویی خود را به اشتراک بگذارید.این نرم افزار به طور کاملا حرفه ای به اکانت شما در سایتهای مذکور هماهنگ شده و ارتباط برقرار می کند.

ویژگی بسیار جالب برای مدیران سایتها و حرفه ای ها !
ExeOne Archiver یک ویژگی بسیار جالب دارد و آن اینکه شما می توانید به این نرم افزار مشخصات FTP و Email خود را بدهید و این نرم افزار کار اف تی پی منیجر را نیز برای شما انجام می دهد ! همچنین فایل هایی که قرار است به صورت ایمیل برای دیگران ارسال کنید نیز از طریق این نرم افزار قابل ارسال می باشد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید