ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CyberSafe Top Secret 2.2.22 – نرم افزار رمز نگاری فایل ها ، ایمیل ها و اطلاعات

CyberSafe Top Secret نرم افزاری برای رمز نگاری و محافظت از اطلاعات مهم و حساس شماست .این نرم افزار از شیوه های رمزنگاری پیشرفته و بروز مانند (RSA, AES, BlowFish) پشتیبانی کرده و به طور کل پوشش دهنده نیازهای امنیتی شماست . به کمک این نرم افزار میتوانید کد هارد دیسک خود را رمز نگاری کنید یا اینکه پارتیشن های مجازی رمزی شده بسازید و اطلاعات و فایل ها مهم خود را در آنها قرار دهید .

از قابلیت های این نرم افزار می توان به : محافظت از اطلاعات مهم شما، محافظت از رمز عبورهای ایمیل شما ، محافظت از رمز عبورهایی که برای سایتهای مختلف استفاده می کنید و همچنین امضاهای الکترونیکی که برای ورود به سایتهای با اهمیت امنیتی بالا نیاز دارید مانند بانکها که دارای فیلدهای ورودی خاص می باشد اشاره کرد .این نرم افزار به شما کمک می کند تا اطلاعات  رد و بدل شده تان را رمزنگاری کنید تا اگر شبکه شما در حال مانیتور می باشد این اطلاعات لو نرود.
این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد تا رمز های اختصاصی و با امنیت بالا برای کارهایتان داشته باشید و همچنین در صورت نیاز هارد سیستم شما را به صورت رمزنگاری خاص در آورده تا اطلاعات شما تا وقتی که کلید این رمز نگاری وارد نشود قابل استفاده نباشد.شما می توانید در هارد خود درایو های مجازی ایجاد کنید ، فولدرهای دلخواه درست کنید و با استفاده از این نرم افزار رمزنگاری کنید که با توجه به بروز بودن رمزنگاری سیستم احتمال دسترسی غیرقانونی را به آن کم خواهد کرد.

قابلیت رمزنگاری هارد  و درایو های مجازی
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید هارد یا درایو مجازی که ایجاد می کنید را رمزنگاری کنید ، به طور مثال شما یک USB Flash دارید و میخواهید که اطلاعات آن اگر هم دزدیده شد در اختیار دیگران قرار نگیرد ! برای این کار اطلاعاتی که در فلش دارید را با این نرم افزار رمزنگاری می کنید و این نرم افزار بر اساس الگوریتم رمز نگاری به شما یک  فایل کلید دسترسی تحویل میدهد که شما بتوانید با این فایل هر جا که خواستید فایل را باز کرده و استفاده کنید ولی مادامی که این فایل در دسترس نباشد ، امکان دسترسی به اطلاعات و محتوای رمزنگاری شده نیز وجود نخواهد داشت .

رمز نگاری ایمیل های شما
این نرم افزار علاوه بر قابلیت های بالا قابلیت رمزنگاری ایمیل های شما را نیز دارد ! شما اگر از نرم افزارهایی همچون Microsoft Outlook, Thunderbird, The Bat استفاده می کنید و یا سایر نرم افزارهایی که برای این کار می باشد ، می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعاتی که ارسال و دریافت می کنید را رمزنگاری کرده که صرفا این اطلاعات توسط شما قابلیت خواندن داشته باشد.

مخفی کردن فایل یا فولدر
این نرم افزار به شما امکان هیدن کردن یا عدم نمایش فایل ها و فولدرها را نیز میدهد که با استفاده از این قابلیت شما می توانید فایل هایی که دوست ندارید کسی به آنها دسترسی داشته باشد را از دسترس آنها پنهان کنید.

هماهنگی کامل و قابلیت انعطاف
این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه قابلیت هماهنگ سازی و انعطاف در شرایط مختلف برای رمزنگاری را دارا می باشد.یعنی این نرم افزار در شرایط مختلف به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از الگوریتم های مختلف رمزنگاری استفاده کنید.

قابلیت استفاده از 2 فاکتور برای شناسایی
این نرم افزار به شما امکان را میدهد تا بتوانید بر اساس 2 فاکتور عملیات شناسایی را انجام داده و در صورت نیاز از امنیت بیشتر برخوردار شوید.به طور مثال شما می خواهید علاوه بر پسوردی که برای رمزنگاری و رمزگشایی انتخاب کرده ، نرم افزار یک انکریپشن کی نیز بخواهد یا اینکه صرفا یکی از این 2 فاکتور را برای بازگشایی فایل درخواست کند.

قابلیت شناساندن نرم افزارهای مورد اعتماد برای دسترسی به فایل
شما می توانید به این نرم افزار بگوید که یک نرم افزار یا چندین نرم افزار بدون نیاز به پسورد یا فایل بازگشایی بتوانند به محتویات فایل رمزنگاری دسترسی داشته باشند که این قابلیت بی نظیر می باشد ! زیرا در این صورت بدون اینکه نیاز باشد رمز در نرم افزار های مربوطه فاش شود می توانید دسترسی آنها را باز کنید

هم اکنون می توانید نرم افزار CyberSafe Top Secret را از سرور های پی سی ورلد دانلود کنید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید