ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Backuptrans Android Data Transfer 3.1.14 نرم افزار انتقال فایل اندروید به کامپیوتر

Backuptrans Android Data Transfer نرم افزاری برای انتقال فایل های شما از موبایل اندرویدی به کامپیوتر تان میباشد . فایل های خود را بین کامپیوتر با گوشی اندروید یا گوشی اندروید با یک گوشی اندروید دیگر به اشتراک بگذارید و با چند کلیک ساده ماوس به وسیله نرم افزار قابل اعتماد Backuptrans Android Data Transfer منتقل کنید .
نیازی به دانش فنی و تجربه زیاد در این زمینه نخواهید داشت چون این نرم افزار به طرز شگفت انگیزی در کاربرد ساده و در کارایی قدرتمند است . این نرم افزار به شما امکان گرفتن پشتیبان و بازگردانی آن یا انتقال اطلاعات و فایل های میان کامپیوتر و گوشی اندروید و دو گوشی اندروید را فراهم می سازد .
اگر می خواهید از اطلاعات و فایل های روی گوشی اندرویدی خود پشتیبان داشته باشید Backuptrans Android Data Transfer بهترین گزینه در این زمینه است زیرا عملیات بک آپ گیری و هم چنین ریستور کردن بسیار ساده و آسان است و شما می توانید فقط با چند کلیک از تصاویر ، فیلم ها و موزیک های خود پشتیبان تهیه کنید .
نرم افزار Backuptrans Android Data Transfer هم چنین بهترین گزینه برای انتقال اطلاعات میان دو گوشی اندرویدی با وایرلس است ، زمانی که می خواهید اطلاعات گوشی قدیمی خود را به گوشی جدید انتقال دهید می توانید از Backuptrans Android Data Transfer کمک بگیرید ، به علاوه شما می توانید با متصل کردن هر دو گوشی به کامپیوتر به انتقال فایل ها و اطلاعات شخصی میان آن ها بپردازید ؛ می توانید از این قابلیت برای منتقل کردن اطلاعات یک گوشی که صفحه نمایش آن آسیب دیده است استفاده کنید .

خصوصیات نرم افزار :
پشتیبان گیری کامل از آهنگ ها ، فیلم ها ، تصاویر ، لیست های پخش ، فایل های دوربین ، پیام ها و ایمیل ها ، لیست تماس و مخاطبین و حتی تقویم و لیست بوک مارک ها
بازیابی و بازگردانی فایل پشتیبان از طریق کامپیوتر و گوشی موبایل در زمان دل خواه
انتقال و جابجایی فایل ها میان دو گوشی اندرویدی
انتقال و جابجایی فایل های میان گوشی اندروید و کامپیوتر
پشتیبانی از انواع گوشی های موبایل اندروید کمپانی های مختلف Samsung, HTC, MOTOROLA, Sony Ericsson, LG و …



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Backuptrans Android Data Transfer 3.1.14 نرم افزار انتقال فایل اندروید به کامپیوتر” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید